Ik ben al een tijdje op zoek naar een wekker voor mijn kinderen (want ik wil niet dat ze een smartphone mee naar bed nemen). Vroeger was het dan makkelijk: op de fiets naar de Blokker en voor 20 gulden was je klaar.
Maar, het is 2024 én ik ben een nerd, dus ik heb wat specifieke eisen. Eisen die volgens mij niet heel vergezocht zijn, maar het lukt me nog steeds niet om een wekker te vinden die aan al deze eisen voldoet. Hier gaat het me om:
Ook is er deze van Braun. Qua uiterlijk voldoet hij aardig alleen gaat het instellen hier voor een groot deel via een app. Ook niet persé ideaal.
Heeft iemand, in dit smartphonetijdperk, toevallig ervaring met een wekker die dit allemaal kan?
Maar, het is 2024 én ik ben een nerd, dus ik heb wat specifieke eisen. Eisen die volgens mij niet heel vergezocht zijn, maar het lukt me nog steeds niet om een wekker te vinden die aan al deze eisen voldoet. Hier gaat het me om:
- Simpel/strak design
- Enkel de tijd en eventueel een indicatie dat de wekker actief is, géén 600 items op het scherm (temperatuur, stand van de maan, aankomsttijd Sinterklaas)
- Automatische tijdsinstelling (via DCF of via wifi?)
- Crescendo alarm
- Digitaal met grote cijfers (mijn dochter heeft slechte ogen)
Ook is er deze van Braun. Qua uiterlijk voldoet hij aardig alleen gaat het instellen hier voor een groot deel via een app. Ook niet persé ideaal.
Heeft iemand, in dit smartphonetijdperk, toevallig ervaring met een wekker die dit allemaal kan?