Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
leer perlEen vriend heeft gevraagd of ik iets aan zijn forum kon veranderen. Het gaat hier om WWWForum, een pearl-script. Nu heb ik geen ervaring met pl., maar het lijkt op javascript. Hij zei dat het forum de tijd in america aangaf, de lokale tijd dus. Nou, ik kijken in het script, en ik zie het volgende:
code:
1 ($sec,$min,$hour,$mday,$mon,$year,$wday,$yday,$isdst) = localtime(time);
Wat moet hieraan worden veranderd om de tijd in NL te krijgen?
moet geparst worden-n00bvraag: ik heb dus het bestand wwwforum.pl gekregen van hem, maar hoe verwerk ik dit in een html pagina? IE kan hem niet openen...
lees eens een handleiding of check de faq hier
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Bedankt man, echt tof van je dat je iets hebt toegevoegd waarvan je zegt: goh, wat aardig, hiermee ben ik geholpen. Erg aardig van je.
Vragen worden hier niet gesteld om geen hulp te krijgen. Als iemand een vraag heeft, wil hij daar graag antwoord op, niet zoiets van zoek het zelf maar uit, want dat heb ik al geprobeerd.
Vragen worden hier niet gesteld om geen hulp te krijgen. Als iemand een vraag heeft, wil hij daar graag antwoord op, niet zoiets van zoek het zelf maar uit, want dat heb ik al geprobeerd.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Er zijn er genoeg hier die (helaas) wel zo hier komen. Zo van ik heb dit en dat werkt niet, zonder eerst zelf eens rond te kijken en dingen zelf uit te zoeken
[no flame intended]
[no flame intended]