Via container station kan ik een domoticz container aanmaken. Ik heb een P1 kabel aan mijn nas (TS253) aangesloten. Wanneer ik de poort uitlees komt er keurig elke 5 seconden iets uit op /dev/ttyUSB0.
Vervolgens selecteer ik de domoticz image in container station om te downloaden en te containeriseren. Het zal aan mij liggen maar ik zie nergens waar ik deze seriële poort moet doorsturen naar de container zodat domoticz hem vervolgens ook ziet. Ik dacht het al als opstartparameter neer te zetten maar dat gaat over het opstarten binnen de container en dan ben ik te laat.
Bestaat hier een simpele oplossing voor?
...
Betreft QNAP TS253
SW versie 5.1.8.2833
Container station versie Versie 3.0.7.891
...
Ik heb wel een en ander gevonden over scripts maar de plek waar ik deze scripts vind of waar ik ze moet neerzetten is mij een raadsel.
Ik ben een beetje een newbie op dit vlak dus ik houd het graag simpel.
...
Vervolgens selecteer ik de domoticz image in container station om te downloaden en te containeriseren. Het zal aan mij liggen maar ik zie nergens waar ik deze seriële poort moet doorsturen naar de container zodat domoticz hem vervolgens ook ziet. Ik dacht het al als opstartparameter neer te zetten maar dat gaat over het opstarten binnen de container en dan ben ik te laat.
Bestaat hier een simpele oplossing voor?
...
Betreft QNAP TS253
SW versie 5.1.8.2833
Container station versie Versie 3.0.7.891
...
Ik heb wel een en ander gevonden over scripts maar de plek waar ik deze scripts vind of waar ik ze moet neerzetten is mij een raadsel.
Ik ben een beetje een newbie op dit vlak dus ik houd het graag simpel.
...