Ik wou ff Operation Flashpoint gaan spelen....maar na deze drama vind ik dat een beetje on-eer-biedig. Hebben jullie dat ook ? Ik vind dit echt niet het moment om nu terroristje te gaan spelen met CS bv. Of ben ik nu een mietje
Ik hang al een paar uur voor de TV, maar vanavond speel ik weer spelletjes. Natuurlijk denk ik wel aan de aanslagen, maar wat moet ik dan?
Moet ik mijn Beretta uit de kast halen en Bin-Laden gaan zoeken? Moet ik de komende weken niets doen?
Ik zou willen, maar ik kan niets.
Moet ik mijn Beretta uit de kast halen en Bin-Laden gaan zoeken? Moet ik de komende weken niets doen?
Ik zou willen, maar ik kan niets.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik speel zowiezow niet vaak spellen, maar door het niet spelen van spellen kan je er natuurlijk ook verder niks aan doen. Dus als je wel spellen speelt zou ik het wel gewoon doen. Ik heb nou al de hele dag dit gebeuren aangekeken, en vind het heel erg, maar meer als dat kan je er nu niet aan doen.
| I've got permission to color outside the lines |
Het is niet zo van of je het wel of niet mag en of je wel of niet helpt maar het geeft gewoon een on-eer-biedig gevoel, net zo dat je met dodenherdenking een beetje een spelletje DoD gaat spelen en dan Allies neerknalt. SnapieOp dinsdag 11 september 2001 19:59 schreef Genotix het volgende:
Ik speel zowiezow niet vaak spellen, maar door het niet spelen van spellen kan je er natuurlijk ook verder niks aan doen. Dus als je wel spellen speelt zou ik het wel gewoon doen. Ik heb nou al de hele dag dit gebeuren aangekeken, en vind het heel erg, maar meer als dat kan je er nu niet aan doen.
mijn medeleven met de slachtoffers.

Waar gaan we heen in deze wereld.
Verwijderd
raar dat er geen spel is waarin je afghaanse kinderen kan uithongeren en palestijnse kinderen kon beschieten met tanks en helikopters vinden jullie ook niet....pff
Kan het wel begrijpen maar zow zit ik niet inelkaar. Mag ik dan bv wel poepen. Ik bedoel maar waar ga je de grens leggen. Ik vind spelletjes spelen helemaal niks te maken hebben met deze ramp. Kijk als je nou flightsim gaat spelen en dan met een boeing door de usa gaat krossen, en dan daar tegen gebouwen aan gaat vliegen, dan zou ik je een ros voor je kop verkopen. Maar elke minuut worden er mensen vermoord, en dan speel je wel een spelletje. Dus als er iets groots gebeurt mag je dat ineens niet meer.Op dinsdag 11 september 2001 20:02 schreef Manic het volgende:
[..]
Het is niet zo van of je het wel of niet mag en of je wel of niet helpt maar het geeft gewoon een on-eer-biedig gevoel, net zo dat je met dodenherdenking een beetje een spelletje DoD gaat spelen en dan Allies neerknalt. Snapie
Sorry maar vind dat een beetje raar.
Daar ben ik het totaal mee eens. Ik vind dat spellen (3dshooters) zowiezo erg los staan van echt geweld. Het zijn eigenlijk gewoon veredelde reactiespellen.
Neuh man, ik kan het best begrijpen hor. Maar sommige mensen zijn heel makkelijk in die dingen. En zo 1 ben ik er dus. Nou kan je me ook te makkelijk noemen.Op dinsdag 11 september 2001 20:19 schreef Manic het volgende:
Okay zal wel aan mij liggen
Dat vind ik wel een beetje grof hoorOp dinsdag 11 september 2001 20:13 schreef effex het volgende:
raar dat er geen spel is waarin je afghaanse kinderen kan uithongeren en palestijnse kinderen kon beschieten met tanks en helikopters vinden jullie ook niet....pff
Die kinderen snappen zelf helemaal niks, ze doen gewoon hun grote broers en vaders na (met hun zou zo'n spel misschien wel leuk zijn...)
Deels gelijk..
Ik zal vandaag iig geen gewelddadig spel spelen.
-=@@D=-
Ik zal vandaag iig geen gewelddadig spel spelen.
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Verwijderd
Wat denk je van mij...
Ik zit in een clan die [PLO] heet... Wij hebben maar even onze namen allemaal veranderd... Echter wij gaan wel warren vanavond... Met een andere clantag uiteraard
Ik zit in een clan die [PLO] heet... Wij hebben maar even onze namen allemaal veranderd... Echter wij gaan wel warren vanavond... Met een andere clantag uiteraard
Yup.Op dinsdag 11 september 2001 20:26 schreef JeanLucPicard het volgende:
Tis nou juist tijd om een kogel door wat terrorists hoofden te jagen zou ik zeggen.
Engage!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ben het volledig met je eens.Op dinsdag 11 september 2001 20:14 schreef Genotix het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen maar zow zit ik niet inelkaar. Mag ik dan bv wel poepen. Ik bedoel maar waar ga je de grens leggen. Ik vind spelletjes spelen helemaal niks te maken hebben met deze ramp. Kijk als je nou flightsim gaat spelen en dan met een boeing door de usa gaat krossen, en dan daar tegen gebouwen aan gaat vliegen, dan zou ik je een ros voor je kop verkopen. Maar elke minuut worden er mensen vermoord, en dan speel je wel een spelletje. Dus als er iets groots gebeurt mag je dat ineens niet meer.
Sorry maar vind dat een beetje raar.
Er gaan per jaar 100.000de mensen dood, door oorlog, door ziekte door honger. En dan zit ook gewoon iedereen te game.
Maar dan nu parkeerd er iemand aan vliegtuig in een flat en dan in 1 keer vind iedereen dat het niet past om spelletjes te spelen. Oooh kijk het zielige america. Ik zeg niet dat dit natuurlijk niet erg is maar dit is niet minder erg dan de rest van de mensen die die overlijden aan gevolgen van oorlog en geweld. En ik hoor de rest van de gamers het rest van het jaar ook niet klagen over de duizende kinderen die doodgeschoten worden of opgeblazen door achtergelaten mijnen en omdat ze daarom maar niet gamen.
Het is FRIET!
ik had net ook zin in CS, maar kreeg ineens een gevoel van: dat kun je nu niet maken 
lijkt me wel dat het een stuk minder druk is op de CS servers, zo'n gevoel heb ik
lijkt me wel dat het een stuk minder druk is op de CS servers, zo'n gevoel heb ik
PIII 800@804 Mhz
Juist dat bedoel ik nou.....Op dinsdag 11 september 2001 20:41 schreef ViperGTS het volgende:
ik had net ook zin in CS, maar kreeg ineens een gevoel van: dat kun je nu niet maken
Verwijderd
wel een beetje tegenstrijdig , je sigOp dinsdag 11 september 2001 20:08 schreef meat106 het volgende:
mijn medeleven met de slachtoffers.![]()
over grenzen gesproken, ik vind dat dat op BEZET zetten op msn toch net wat te ver gaan, ook om op 21.00 uur op offline te gaan, dayt gaat mij toch wel wat te ver, wie vind dit ook?????????????????
greetzzzz MARK
greetzzzz MARK
Ik heb ook ff geen zin om te gaan counterstriken of zo... het geeft toch een raar gevoel....
Maar dat heb ik ook met uitgaan, dinsdagavdon is in Tilburg een studentenavond maar om nou vanavond lekker te gaan feesten terwijl je weet dat er misschien 10.000 mensen dood zijn... nee dat kan ik niet...
RJ
Maar dat heb ik ook met uitgaan, dinsdagavdon is in Tilburg een studentenavond maar om nou vanavond lekker te gaan feesten terwijl je weet dat er misschien 10.000 mensen dood zijn... nee dat kan ik niet...
RJ
Geniet maar tweak met mate
Mwah, je staat er bij stil, maar wat kun je d'r tegen doen? Niets...Dus van mij mag je vrij spelletjes spelen.
|Specs|
Waarom zou je stoppen met gamen omdat er ergens in de wereld een erg iets gebeurt??
Er gaan elke dag vele mensen dood door laffe acties, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg wat er is gebeurd, maar om daarom nou ineens niet meer te gaan gamen.....
In Afrika sterven elke dag 10x zoveel mensen aan honger enzo dan vandaag in Amerika doodgingen, ik vind het even erg, maar je lost het niet op door niet te gamen, en als je gamen leuk vind moet je dat gewoon doen.
Er gaan elke dag vele mensen dood door laffe acties, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg wat er is gebeurd, maar om daarom nou ineens niet meer te gaan gamen.....
In Afrika sterven elke dag 10x zoveel mensen aan honger enzo dan vandaag in Amerika doodgingen, ik vind het even erg, maar je lost het niet op door niet te gamen, en als je gamen leuk vind moet je dat gewoon doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hmm.........heb ik net ook gezegdOp dinsdag 11 september 2001 21:15 schreef Taro het volgende:
Waarom zou je stoppen met gamen omdat er ergens in de wereld een erg iets gebeurt??
Het is FRIET!
Ja ik negeer dit soort berichten ALTIJD want ze sturen ze ook altijd als er iets is gebeurt doe blabla voor de verschrikkelijke blabla....Op dinsdag 11 september 2001 20:58 schreef MarkyB het volgende:
over grenzen gesproken, ik vind dat dat op BEZET zetten op msn toch net wat te ver gaan, ook om op 21.00 uur op offline te gaan, dayt gaat mij toch wel wat te ver, wie vind dit ook?????????????????
greetzzzz MARK
Yo wat maakt het uit, het is net zoiets als stuur dit door of je hebt 7 jaar ongeluk ik negeer die boodschapjes ook altijd, misschien dat ik daarom nooit zoveel geluk heb
Ik zal je eens vertellen, was aan het cs'en met een vriend kwam er een andere vriend die zei "Erg he daar in Amerika?"
Waarop wij antwoorden "hoezo???"
Direct omlaag gesprint TV en daar zag ik het niet te geloven 10000 doden.
Graag geen gelullige opmerking AUB over dit onderwerp.
Dank U
Graag geen gelullige opmerking AUB over dit onderwerp.
Dank U
ja, het gaat steeds verder, die grenzen, ik krijg steeds van die berichten op msn van je op BEZET zetten, 1 minuut stilte om het uur, en dit: Beste medemens, we moeten onze ogen opendoen en beseffen wat er vandaag op 11-9-2001 is geschiede. Dit is absoluut onaceptabel. We moeten als een groot volk samen bedenken wat er door de slachtoffers door is gegaan en nog steeds door ze heen gaat.Neem hiervoor 1 minuut stilte in jezelf en verander je msn naam in RESPECT. Sta hier aub bij stil en stuur die bericht door over de hele wereld.
dalijk moeten we nog in hongerstaking om te rouwen |:
het is erg, i know, gaan ze een beetje feesten, die palesteinen, dan ben je ook ziek in je hoofd, maar om zóó ver te gaan, nee, dan denk ik, waar gaat het heen met deze wereld.
greetzz MARK
dalijk moeten we nog in hongerstaking om te rouwen |:
het is erg, i know, gaan ze een beetje feesten, die palesteinen, dan ben je ook ziek in je hoofd, maar om zóó ver te gaan, nee, dan denk ik, waar gaat het heen met deze wereld.
greetzz MARK
Ik heb nog niet gehoord dat er 10000 doden waren hoor...Op dinsdag 11 september 2001 21:29 schreef DarkJedi het volgende:
Ik zal je eens vertellen, was aan het cs'en met een vriend kwam er een andere vriend die zei "Erg he daar in Amerika?"
Graag gelullige opmerking AUB over dit onderwerp.
Dank U
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
om ff terug te komen op het topic, ik had zeker hetzelfde rare gevoel, aangezien ik meestal q1 en q3 speel... vandaag blijft het toch maar bij msn chatsessies en een paar potjes fifa 2001
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
ik ben te misselijk om wat dan ook te doen ik hou het maar bij via inet allemaal filmpjes gedownload echt erg man!!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
waar weg ?Op dinsdag 11 september 2001 21:53 schreef funkflex het volgende:
ik ben te misselijk om wat dan ook te doen ik hou het maar bij via inet allemaal filmpjes gedownload echt erg man!!
kan niet iemand Half-Life Scientist Hunt aanpassen aan de huidige situatie ? maken we er Half-Life Bin Laden Hunt van ...
Dat is alleen maar omdat dat nog niet officieel bevestigd is, maar in het wtc werkten dagelijks ongeveer 20000 mensen, vaarvan een groot deel waarschijnlijk al aanwezig was. dus.. tjah...... ..Op dinsdag 11 september 2001 21:36 schreef Taro het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gehoord dat er 10000 doden waren hoor...
ontopic:
maar van spelletjes spelen is het bij mij nog niet van gekomen, kom niet verder dan veel forums en chatten
)
Slecht nieuws, iets van 25000 per towerOp woensdag 12 september 2001 00:19 schreef smurv het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat dat nog niet officieel bevestigd is, maar in het wtc werkten dagelijks ongeveer 20000 mensen, vaarvan een groot deel waarschijnlijk al aanwezig was. dus.. tjah...... ..
ontopic:
maar van spelletjes spelen is het bij mij nog niet van gekomen, kom niet verder dan veel forums en chatten
iig, je kan het van 2 kanten bekijken, 1) Het is maar een spel... 2)Rekening houden met USA
Ik zou het bijvoorbeeld niet zo erg vinden, maar ik ga dan niet als terrorists lopen spelen.....(mijn mening, vanwege de 2 vrienden) ik neem liever WRAAK op ze
ik geloof dat vele nederlandse CS clans gisteravond ook geen war meer gespeeld hebben. mijn clan kon spelen maar dat hebben we maar laten schieten.
Ik zat heel toepasselijk Commandos 2 te spelen...
Ben er ook gelijk daarna mee gekapt, kreeg allemaal vage beelden in me hoofd over een 3de wereld oorlog...
Ben er ook gelijk daarna mee gekapt, kreeg allemaal vage beelden in me hoofd over een 3de wereld oorlog...
Signature?
Ach, waarom zou je niet spelen. Het is natuurlijk verschrikkelijk wat gebeurd is dat zeker maar je kan wel de hele dag aan de ramp gaan denken maar daar schiet niemand wat mee op.
Verwijderd
Moet dan de hele wereld plat liggen vanwege dat stelletje idioten???
Zo wordt hetgeen ze veroorzaken nog erger...en je bereikt er verder ook niks mee om niet te gamen.
Begrijp me niet verkeerd, men moet goed stil staan bij wat hier gebeurt, maar het moet niet zo zijn dat het je leven gaat regeren, mensen moeten zich ook goed realiseren dat in bv in Afrika per dag ook zo ongeveer zoveel mensen dood gaan....alleen denkt men daar niet zozeer aan....
Zo wordt hetgeen ze veroorzaken nog erger...en je bereikt er verder ook niks mee om niet te gamen.
Begrijp me niet verkeerd, men moet goed stil staan bij wat hier gebeurt, maar het moet niet zo zijn dat het je leven gaat regeren, mensen moeten zich ook goed realiseren dat in bv in Afrika per dag ook zo ongeveer zoveel mensen dood gaan....alleen denkt men daar niet zozeer aan....
Sommige games komen inderdaad in aanmerking of ff met rust te laten nu, maar over het algemeen speel je games toch ter ontspanning, en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het hele gebeuren een paar uur gevolgd hebt heb je echt wel wat behoefte aan even wat anders aan je hoofd.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Zo is het! En inderdaad bepaalde games kunnen op het moment echt niet, maar verder is het gamen een zeer goede afleiding ervan!!
Verwijderd
Zoals al eerder gezegt:
Er gebeurt dagelijks wel iets. Het meeste krijgen we niet eens te horen omdat het wordt weggedrukt door ander nieuws.
Moeten we dan maar nooit meer een spelletje spelen omdat er ergens wel iemand wordt doodgeschoten omdat 'ie een te grote bek had of wat dan ook?
Tuurlijk ik vind het triest en ik leef/denk ook mee (dacht idd ook ff dit wordt WO 3). Maar dan leg ik me er bij neer en ga verder D2 ventjes hakkuh.
Je kan er toch nix aan doen. En je doet er ook nix aan als je bv gaat CS-en. ff realistisch bekeken:
"Stekker eruit en hij doet het niet meer". Dit kan echter niet bij de WTC etc.
Nog zoiets: Gaan mensen zeggen dat ze rare beelden van WO 3 in hun hoofd krijgen......Maar ondertussen vergeten ze wel de (indirecte) slachtoffers meteen. Zo heeft nog niemand Sephiroth gecondoleerd met z'n verlies. Dus bij deze:
Gecondoleerd Sephiroth !! 
(Laatste vind ik triester dan een spelletje spelen met zoiets.)
Er gebeurt dagelijks wel iets. Het meeste krijgen we niet eens te horen omdat het wordt weggedrukt door ander nieuws.
Moeten we dan maar nooit meer een spelletje spelen omdat er ergens wel iemand wordt doodgeschoten omdat 'ie een te grote bek had of wat dan ook?
Tuurlijk ik vind het triest en ik leef/denk ook mee (dacht idd ook ff dit wordt WO 3). Maar dan leg ik me er bij neer en ga verder D2 ventjes hakkuh.
Je kan er toch nix aan doen. En je doet er ook nix aan als je bv gaat CS-en. ff realistisch bekeken:
"Stekker eruit en hij doet het niet meer". Dit kan echter niet bij de WTC etc.
Nog zoiets: Gaan mensen zeggen dat ze rare beelden van WO 3 in hun hoofd krijgen......Maar ondertussen vergeten ze wel de (indirecte) slachtoffers meteen. Zo heeft nog niemand Sephiroth gecondoleerd met z'n verlies. Dus bij deze:
(Laatste vind ik triester dan een spelletje spelen met zoiets.)
Verwijderd
Nee.Op dinsdag 11 september 2001 19:34 schreef Manic het volgende:
Ik wou ff Operation Flashpoint gaan spelen....maar na deze drama vind ik dat een beetje on-eer-biedig. Hebben jullie dat ook ? Ik vind dit echt niet het moment om nu terroristje te gaan spelen met CS bv. Of ben ik nu een mietje
Maar ik heb ff geen tijd om het uit te leggen, want ik ga ff CS-en...
Verwijderd
Jullie hebben het hier over games spelen. De enige namen die voorbij komen zijn Quake III Arena en CS.
Ik wil niet hard zijn of zo, maar ik zie absoluut geen verband tussen Quake III en WTC.
Als ik heel erg eerlijk ben, is het enige spel wat je op dit moment absoluut niet mag spelen de "Microsoft Flight
Simulator".
Ja sorry dat ik het zeg, maar met de Flight Simulator ben je gewoon in staat om de actie na te doen. En bij Quake knal je alleen vage mensen af met futuristische wapens.
Nogmaals, bovenstaande mening is NIET HARD BEDOELD, IK VIND HET HEEL ERG WAT ER GEBEURD IS BIJ HET WORLD TRADE CENTER, DIE TERRORIST HEEFT OOK MIJN GROTE DROOM IN PUIN LATEN VALLEN.
DUS IK HEB VEEL RESPECT VOOR WAT ER GEBEURT IS, IK HEB ZELF OOK GEEN SPELLEN GESPEELD EN JA, IK HEB OOK DE HELE AVOND ZITTEN ZAPPEN TUUSEN CNN, NBC, SBS6 EN ALLE ANDERE ZENDERS. EN JA, IK HEB OOK DE PAGINA VAN MSN.COM, CNN.COM EN ZELF DE PAGINA VAN DE NY-TIMES BEZOCHT TOEN DEZE NOG "VRIJ" WAS VOOR PUBLIEK.
Ik wil niet hard zijn of zo, maar ik zie absoluut geen verband tussen Quake III en WTC.
Als ik heel erg eerlijk ben, is het enige spel wat je op dit moment absoluut niet mag spelen de "Microsoft Flight
Simulator".
Ja sorry dat ik het zeg, maar met de Flight Simulator ben je gewoon in staat om de actie na te doen. En bij Quake knal je alleen vage mensen af met futuristische wapens.
Nogmaals, bovenstaande mening is NIET HARD BEDOELD, IK VIND HET HEEL ERG WAT ER GEBEURD IS BIJ HET WORLD TRADE CENTER, DIE TERRORIST HEEFT OOK MIJN GROTE DROOM IN PUIN LATEN VALLEN.
DUS IK HEB VEEL RESPECT VOOR WAT ER GEBEURT IS, IK HEB ZELF OOK GEEN SPELLEN GESPEELD EN JA, IK HEB OOK DE HELE AVOND ZITTEN ZAPPEN TUUSEN CNN, NBC, SBS6 EN ALLE ANDERE ZENDERS. EN JA, IK HEB OOK DE PAGINA VAN MSN.COM, CNN.COM EN ZELF DE PAGINA VAN DE NY-TIMES BEZOCHT TOEN DEZE NOG "VRIJ" WAS VOOR PUBLIEK.
Verwijderd
Ik juist wel! ff een paar potjes Q3 om de stress eraf te knallen en dan nergens aan denken maar alllleeeen maar rossen! rossen tegen de vijand... wat me ook opviel was dat in cs iedereen ct wilde zijn! het was steeds 6-3 ofzo... wel begrijpelijk maar het is maar een spelletje...
Verwijderd
ik zie niet in waarom je geen spelletjes kan spelen. wat ik lulliger vind is dat ik op tmf al verschillende clips voorbij heb zien komen waar een gebouw op word geblazen, terwijl ze gister nog een speciale uitzending erover hadden. word ook niet goed nagedacht daaro
je kan juist een spelletje spelen om ff je hoofd van alle ellende af te halen en even te 'relaxen'
je kan juist een spelletje spelen om ff je hoofd van alle ellende af te halen en even te 'relaxen'
Persoonlijk vind ik het een zaak voor iedereen zelf. Kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die best wel van slag zijn en geen game als Operation Flashpoint willen spelen. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.
Het is bullshit in mijn ogen om te zeggen dat je respectloos bent als je WEL dat soort spellen gaat spelen nu. Er is zoveel onrecht in de wereld dat we dan maar beter helemaal geen spellen meer kunnen spelen?
Het besef wat er echt gebeurd is komt nu pas goed door bij iedereen denk ik. Ik kan die filmpjes die ik gisteren heb gedownload en op TV heb gezien nu even niet meer aanzien, want dit is gewoon te ziek voor woorden. Onmenselijk.
Het is bullshit in mijn ogen om te zeggen dat je respectloos bent als je WEL dat soort spellen gaat spelen nu. Er is zoveel onrecht in de wereld dat we dan maar beter helemaal geen spellen meer kunnen spelen?
Het besef wat er echt gebeurd is komt nu pas goed door bij iedereen denk ik. Ik kan die filmpjes die ik gisteren heb gedownload en op TV heb gezien nu even niet meer aanzien, want dit is gewoon te ziek voor woorden. Onmenselijk.
Ik heb er geen moeite mee om CS te spelen hoor (wel moeite MET cs spelen maar das een ander verhaal
). Ik vind het echt erg wat er gebeurt is en ik heb gisteren ook een uur of 6 nieuws gevolgt maar het is ook niet goed om er maanden bij zo mee bezig te zijn dat je zelfs een spel tever vindt gaan.
Uiteraard gaat mijn medeleven uit naar de slachtoffers en nabestaanden...
Uiteraard gaat mijn medeleven uit naar de slachtoffers en nabestaanden...
Ice, dat je geen problemen hebt met CS spelen oke, maar kijk aub ff hier naar (de post van Sn@ke). Dit gaat toch echt te ver! ZIEKELING!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Nou, ik heb goed nieuws voor jullie:
ik kan geen internet gamez spelen, mijn netwerk kaart doet het neit goed. Ik kan geen gamez spelen
surfen is np, maar gamen/flashsites gebruiken dan kaptie er mee 
Morgen avond kan ik het pas weer, dan heb ik een nieuwe netwerkkaart, dan kan ik weer CS spelen
ik kan geen internet gamez spelen, mijn netwerk kaart doet het neit goed. Ik kan geen gamez spelen
Morgen avond kan ik het pas weer, dan heb ik een nieuwe netwerkkaart, dan kan ik weer CS spelen
Een plaatje van het tweede vliegtuig met "Terrorist win".....ZIEKELING!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ik vind het heeeeeeeeeeeel erg wat er gebeurd is.. het is nogaltijd moeilijk te bevatten. Maar ik heb wel een beetje Need for Speed gespeeld want ik moest ff mijn gedachten op een zijspoortje zetten.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
eigenlijk heeft het niet echt met gamez te maken maar die zelfde avond zou, ironisch genoeg, de film : earthquake in new york op sbs6 draaien.....;(
maar die opmerking van snake vindt ik echt lame, heb je nix beters te doen ofsow dan dit soort grapjes te maken
maar die opmerking van snake vindt ik echt lame, heb je nix beters te doen ofsow dan dit soort grapjes te maken
Wat heeft mij sig er mee temaken met wat er in Amerika is gebeurt.Op dinsdag 11 september 2001 20:50 schreef wizzardrobbie het volgende:
[..]
wel een beetje tegenstrijdig , je sig
btw, waarom zou je geen patience spelen nu ?
speel zoiezo al weinig spelletjes but life goes on, en zoals bill clinton al zei niet naar het verleden maar vooruit kijken.
speel zoiezo al weinig spelletjes but life goes on, en zoals bill clinton al zei niet naar het verleden maar vooruit kijken.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Gelijk Heb jeOp woensdag 12 september 2001 21:53 schreef markvt het volgende:
btw, waarom zou je geen patience spelen nu ?
Mark
Pagina: 1