Piepende sensor buurman, wat is dit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackie1983
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-01 10:53
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

PeaceNlove

Deugleuter

Ziet er uit als zo’n marterjager. IR sensor die vervolgens die hoge pieptoon triggert. Werkt op batterijen en heeft geen wifi of Bluetooth.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Hoe weet je dat je buurman zijn buitenunit wil beschermen terwijl jullie elkaar niet spreken?

Misschien wil hij wel de isolatie van de airco-leidingen beschermen tegen het aanvreten van muizen en heeft hij daar nu een ultrasone muizenverjager tegenaan geplakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50
PeaceNlove schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
Ziet er uit als zo’n marterjager. IR sensor die vervolgens die hoge pieptoon triggert. Werkt op batterijen en heeft geen wifi of Bluetooth.
Ik zie precies niks op die foto, maar dat is ook het eerste waar ik aan moet denken. Ding gaat aan op gezette tijden of inderdaad op een sensor.

Zou me niet al te druk maken dat hij registreert of jij er wel of niet bent, daar zijn betere oplossingen voor die geen piep veroorzaken.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackie1983
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-01 10:53
Wootism schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:12:
Hoe weet je dat je buurman zijn buitenunit wil beschermen terwijl jullie elkaar niet spreken?

Misschien wil hij wel de isolatie van de airco-leidingen beschermen tegen het aanvreten van muizen en heeft hij daar nu een ultrasone muizenverjager tegenaan geplakt.
Ik ving een tijdje terug een gesprek op met verkopers van beveiligingscamera's aan zijn deur, toen zei hij dat. Vandaar. Het is hier nogal gehorig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:39
Ik ben het met TS eens dat je buurman niet hoeft te weten wanneer jij door je eigen tuin loopt. Ik zou in een zo’n geval echt even mijn buren aanspreken dat het niet de bedoeling is dat een dergelijk apparaat mijn tuin scant. Laat hem lekker zijn eigen terrein in de gaten houden.

Maar daar zit wel TS zijn probleem als ik het zo lees. Want die wilt dus niet in gesprek met zijn buurman. Dan kan je heel veel willen maar zal je je het via een juridische procedure moeten proberen voor elkaar te krijgen. Kost tijd, geld en komt de relatie nog minder ten goede.

Dus ik weet niet hoe verziekt de relatie is, maar is een gesprek echt niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ik heb geen idee wat er hangt.
er staat een boom voor...

loop er eens langs en kijk een goed.
En maar een normale foto.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:03
aan de foto te zien is het een conifeer, maar naar mijn weten maken die geen geluid.

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-09 20:53
huiskamer is een paar deuren verder

[ Voor 89% gewijzigd door We Are Borg op 22-08-2024 19:47 ]

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:09
Ik zou zeggen een kattenverjager.

Iets aan jouw kant ervoor zetten en dan piept die niet meer iedere keer als jij er langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dit. Mijn pa heeft van die kastjes om katten uit de tuin te houden (omgekeerde wereld, maar het is nodig).

Je zal toch je buurman even moeten aanspreken en hem vertellen dat ie de sensor een andere kant op moet richten.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:51

g0tanks

Moderator CSA
Waar zie jij dat in de foto? Hoe lang ik ook kijk, ik zie helemaal niets :?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

g0tanks schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:57:
[...]

Waar zie jij dat in de foto? Hoe lang ik ook kijk, ik zie helemaal niets :?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TBCjHpP/image.png

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:09
Volgens mij is TS zelf weggejaagd...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 20:20
Sidenote; die dingen mogen ze van mij verbieden, ik hoor ze op mijn 43ste nog altijd hard binnen komen maar mijn zoontje krimpt letterlijk ineen van de pijn en het triggert zijn tinnitus.
Ze staan tegenwoordig overal, zelfs parkeergarages (om samenscholingen te voorkomen).

[ Voor 11% gewijzigd door Cobb op 02-09-2024 12:28 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Pagina: 1