Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik zie precies niks op die foto, maar dat is ook het eerste waar ik aan moet denken. Ding gaat aan op gezette tijden of inderdaad op een sensor.PeaceNlove schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
Ziet er uit als zo’n marterjager. IR sensor die vervolgens die hoge pieptoon triggert. Werkt op batterijen en heeft geen wifi of Bluetooth.
Zucht...
Ik ving een tijdje terug een gesprek op met verkopers van beveiligingscamera's aan zijn deur, toen zei hij dat. Vandaar. Het is hier nogal gehorigWootism schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:12:
Hoe weet je dat je buurman zijn buitenunit wil beschermen terwijl jullie elkaar niet spreken?
Misschien wil hij wel de isolatie van de airco-leidingen beschermen tegen het aanvreten van muizen en heeft hij daar nu een ultrasone muizenverjager tegenaan geplakt.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
[ Voor 89% gewijzigd door We Are Borg op 22-08-2024 19:47 ]
Dit. Mijn pa heeft van die kastjes om katten uit de tuin te houden (omgekeerde wereld, maar het is nodig).PeaceNlove schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
Ziet er uit als zo’n marterjager. IR sensor die vervolgens die hoge pieptoon triggert. Werkt op batterijen en heeft geen wifi of Bluetooth.
Waar zie jij dat in de foto? Hoe lang ik ook kijk, ik zie helemaal nietsPeaceNlove schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:05:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
g0tanks schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:57:
[...]
Waar zie jij dat in de foto? Hoe lang ik ook kijk, ik zie helemaal niets
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
[ Voor 11% gewijzigd door Cobb op 02-09-2024 12:28 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq