Bij het abbonement van 35 euro per jaar, kan je meedoen aan de abboneeloterij. Ik begrijp niet wat dit inhoud, en wat dit is. Ik kan dit ook niet vinden... kan iemand dit aak mij uitleggen?
p_jaro
p_jaro
De loterij bestaat elke maand uit het maken van een puzzel. Voor de gene die de puzzel als eerste oplost is er een kleine prijs. Uit iedereen die de puzzel goed heeft wordt er geloot en die persoon wint ook een prijs.p_jaro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:35:
Ah oké, is er elke maand 1 prijs, of soms ook meerdere? En wat zijn de prijzen zoal?
[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 21-08-2024 15:42 ]
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 21-08-2024 14:44 ]
Ah oké heel erg bedankt! Moet je elke maand betalen om mee te mogen doen? Of als je het abonnement hebt kan je dan gratis meedoen? Mijn excuses voor het plaatsen in de verkeerde plek! Ben nogal nieuw bij tweakers.net haha!rens-br schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:44:
Elke (ik meen) maand wordt er een loterij georganiseerd voor de abonnees, aan de hand van een klein puzzeltje of een poll kan je hiermee kan je allerlei prijzen winnen. Uitlopend van kaartjes voor het HomeComputerMuseum tot aan hardware.
Maar @Moonsugar kan je ongetwijfeld er meer duidelijkheid over verschaffen.
Ik heb verder je topic even verhuisd naar het juiste hoekje, in Mooie Features heeft het niet zoveel te zoeken.
p_jaro
Zolang je abonnee bent kan je elke maand gewoon gratis mee doen.p_jaro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:03:
[...]
Ah oké heel erg bedankt! Moet je elke maand betalen om mee te mogen doen? Of als je het abonnement hebt kan je dan gratis meedoen?
Geen probleem.Mijn excuses voor het plaatsen in de verkeerde plek! Ben nogal nieuw bij tweakers.net haha!
Ah oké, is er elke maand 1 prijs, of soms ook meerdere? En wat zijn de prijzen zoal?rens-br schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:30:
[...]
Zolang je abonnee bent kan je elke maand gewoon gratis mee doen.
[...]
Geen probleem.
p_jaro
De loterij bestaat elke maand uit het maken van een puzzel. Voor de gene die de puzzel als eerste oplost is er een kleine prijs. Uit iedereen die de puzzel goed heeft wordt er geloot en die persoon wint ook een prijs.p_jaro schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:35:
Ah oké, is er elke maand 1 prijs, of soms ook meerdere? En wat zijn de prijzen zoal?
[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 21-08-2024 15:42 ]
Aaah oké ik zal het is bekijken! Heel erg bedankt! Ik heb nog een laatste vraag, dit gaat wel over iets anders als dit niet erg is, ik was net een inventaris aan het aanmaken, maar heb een heleboel apparaten die niet in de database staan, is het mogelijk om als gebruiker deze dingen zelf toe te voegen? Alvast bedanktrens-br schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:39:
[...]
De loterij bestaat elke maand uit het maken van een puzzel. Voor de gene die de puzzel als eerste oplost is er een kleine prijs. Uit iedereen die de puzzel goed heeft wordt er geloot en die persoon wint ook een prijs.
De puzzel is gewoon voor de fun. Je hoeft niet mee te puzzelen, je kan ook gewoon afwachten totdat iemand het antwoord (in spoilers) heeft gepost. Maar mee puzzelen is natuurlijk wel erg leuk!
De prijzen zijn elke maand anders, dat kan Tweakers merchandising zijn, een stuk hardware, bijv. raspberry pi of een kast o.i.d. Kortom elke maand kans op mooie prijzen.
Verder krijg je natuurlijk nog allemaal meer leuke voordelen, zoals geen advertenties. Ik zou dus zeggen wordt abonnee, help Tweakers verder en je hebt er zelf ook nog wat aan.
p_jaro
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq