Wraakreview verwijderen Angeloonie - Floppy_vK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
We hebben geen overeenkomst/transactie gehad, enkel interesse. Heb ivm vakantie niet meer gereageerd, daarna een andere tweaker die direct kon ophalen dus daarmee een deal gesloten binnen een halve dag. Vergeten om even een berichtje te sturen, dat wel.

En nu een 1ster review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1292406/

Gezien er dus geen transactie geweest is, is een review onterecht.

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2024 07:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Indien serieuze interesse mag op basis van de communicatie een review worden gegeven na 72 uur. Dit is dan uiteraard zuur maar het is wel een geldige review.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 23-08-2024 21:39 ]

200 fish found!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zeehond schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:38:
Indien serieuze interesse mag op basis van de communicatie een review worden gegeven na 72 uur. Dit is dan uiteraard zuur maar het is wel een geldige review.
Dus iedereen die een bericht stuurt en geen antwoord krijgt, of enkel een eerste verkennende reactie, kan 1 sterren reviews gaan achterlaten? Wat is de definitie/drempel voor "serieuze interesse"?

Er was misschien serieuze interesse aan het ontstaan, maar buiten dat is er niets in detail verder besproken, alles was nog hypothetisch. Als er een wisseling van berichten heen en weer was met bevestigingen/afspraken dan zou je een punt kunnen hebben, maar hier was nog niets concreets besproken en alles nog open. Mijn advertentie stond ook nog enkel op Ophalen dus het hele verzenden was nog een punt dat uitgewerkt moest gaan worden. Ook vanuit de potentiele koper was er nog geen 100% commitment gezien de vraag om foto's.
Ik vind dit dan wel een lage drempel om een review voor te mogen achterlaten.

Netjes van mij, nee absoluut niet, maar een 1-ster review waardig? Dat lijkt mij een brug te ver.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Angeloonie schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:03:
[...]

Dus iedereen die een bericht stuurt en geen antwoord krijgt, of enkel een eerste verkennende reactie, kan 1 sterren reviews gaan achterlaten? Wat is de definitie/drempel voor "serieuze interesse"?

Er was misschien serieuze interesse aan het ontstaan, maar buiten dat is er niets in detail verder besproken, alles was nog hypothetisch. Als er een wisseling van berichten heen en weer was met bevestigingen/afspraken dan zou je een punt kunnen hebben, maar hier was nog niets concreets besproken en alles nog open. Mijn advertentie stond ook nog enkel op Ophalen dus het hele verzenden was nog een punt dat uitgewerkt moest gaan worden. Ook vanuit de potentiele koper was er nog geen 100% commitment gezien de vraag om foto's.
Ik vind dit dan wel een lage drempel om een review voor te mogen achterlaten.

Netjes van mij, nee absoluut niet, maar een 1-ster review waardig? Dat lijkt mij een brug te ver.
Kort gezegd, ja je mag na 72 uur een review plaatsen over de communicatie.

Aanvulling,
Je kunt natuurlijk altijd proberen of de andere gebruiker er mee instemt de review te verwijderen als je de situatie uitlegt. Deze maatregel is juist in het leven geroepen om de voorkomen dat mensen ineens niets meer van zich laten horen. Maar het kan soms natuurlijk wat zuur uitpakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeehond op 25-08-2024 09:55 ]

200 fish found!