Toon posts:

gf2gts onstabiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje jongens ik heb al een tijdje een gf2gts en sinds die tijd liep mijn bak onsttabiel en craschte bij de gekste dingen.
nooit veel andacht aan gegen maar nu ik winxp heb heb ik dnakzijn die problem solver van xp te horen gekregen dat al die vastlopers door mn gf2gts zijn verorzaakt omdat ie een "draw operation niet kon uitvoeren".

hebben jullie hier andere verhalen of ervaringen over ?

Verwijderd

nog al onduidelijke tekst.
maar probeer eens andere drivers en de via 4in1 driver?

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 19:02 schreef xian het volgende:
ik heb een probleempje jongens ik heb al een tijdje een gf2gts en sinds die tijd liep mijn bak onsttabiel en craschte bij de gekste dingen.
nooit veel andacht aan gegen maar nu ik winxp heb heb ik dnakzijn die problem solver van xp te horen gekregen dat al die vastlopers door mn gf2gts zijn verorzaakt omdat ie een "draw operation niet kon uitvoeren".

hebben jullie hier andere verhalen of ervaringen over ?
1. wat voor chipset heb je ? (hopelijk GEEN VIA)
2. welke detonator drivers gebruik je ?

Verwijderd

Topicstarter
wel via en ik gebruik detonator 21.81

Verwijderd

Topicstarter
mn moederbord is trouwens een msi k7t turbo met 256ram en 1,2 thunderbird

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
deto 4 werkte bij mij voor geen zak, probeer eens 12.90 of 12.41

Verwijderd

Bij mij loopt de GTS ook erg instabiel. Heb zelf de Asus v7700 Deluxe, en die heeft behoorlijk veel conflicten met mijn moederbord, volgens mij..
Heb ook Geforce 3 van elsa (:?) getest, draaide perfect, dus ligt waarschijnlijk aan de kaart.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 13:05
ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb inmiddels alles geprobeert maar loopt nog steeds vaak vast, alleen nooit in winxp zelf alleen als ik zware programma's opstart(zoals 3d mark). :'( :'( :'( :'( :'(

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
had de fout waarmee die vast stond te maken met nv_disp..

kijk dan is hier [topic=230180/1/50]
Pagina: 1