Linksquest schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:15:
Ik kon alles goed volgen op de game van het jaar naar. Ik kan me niet herinneren dat we eerder een DLC als nominatie hadden, in dit geval die van Elden Ring. Voor mijn gevoel kan een DLC geen game van het jaar worden, want het is tenslotte een uitbreiding. Ik had dan liever graag Hellblade 2, Zelda of Silent Hill 2 gezien.
Ook jammer dat bij Indie niet Iron Meat genomineerd was, dat vond ik persoonlijk ook wel een geniale game.
Shadow of the Erdtree is groter en meer immersive dan 95% van de stand-alone games die tegenwoordig wordt uitgebracht. Dus ik begrijp die nominatie wel. Hellblade 2 is knap gemaakt, maar voor mij is dat geen game, maar een techdemo. De gameplay is zó beperkt. Dus ook daar begrijp ik wel dat die geen nominatie voor GOTY krijgt.
Als ik uit de lijst van nominaties moest kiezen gaat het tussen Astro Bot of Shadow of the Edrtree. De rest heb ik nog niet gespeeld. Black Myth Wukong wil ik graag nog spelen, maar die vind ik technisch wel zo dramatisch op de current-gen dat ik die pas op de PS6 ga spelen.
Astro Bot heb ik nog maar een uurtje of 2 gespeeld, dus een heel goed beeld heb ik daar nog niet van. Speelt leuk weg, maar ik denk niet dat het voor mij een GOTY zou zijn. Uit de lijst van nominaties zou ik voor Shadow of the Erdtree gaan.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |