Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoor gebruik, een simpele Intel N95/N100 zou al zat zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
300-500 euro hoe goedkoper hoe mooier natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 35WN75CP-W met usb c docking geïntegreerd, ik wil dus vanuit mijn monitor zowel de voeding als beeld via 1 kabel laten lopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
256GB ssd met 16GB heeft wel de voorkeur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen merkvoorkeur, ik heb een Asus ExpertCenter PN64 (nogal prijzig) geprobeerd maar deze wil geen beeld geven over de USB-C aansluiting in combinatie met deze LG. Gezien ik hier nogal wat van deze LG monitoren heb is dit niet handig. Ik heb nog gekeken naar de MeLE Overclock4C N100, deze werkt wel maar veel handwerk. Windows moet geherinstalleerd worden en werkt niet met Autopilot out of the box.
Wat verwacht je van ons?[i]
Iemand een tip welk systeem dit wel zou kunnen?
Kantoor gebruik, een simpele Intel N95/N100 zou al zat zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
300-500 euro hoe goedkoper hoe mooier natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 35WN75CP-W met usb c docking geïntegreerd, ik wil dus vanuit mijn monitor zowel de voeding als beeld via 1 kabel laten lopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
256GB ssd met 16GB heeft wel de voorkeur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen merkvoorkeur, ik heb een Asus ExpertCenter PN64 (nogal prijzig) geprobeerd maar deze wil geen beeld geven over de USB-C aansluiting in combinatie met deze LG. Gezien ik hier nogal wat van deze LG monitoren heb is dit niet handig. Ik heb nog gekeken naar de MeLE Overclock4C N100, deze werkt wel maar veel handwerk. Windows moet geherinstalleerd worden en werkt niet met Autopilot out of the box.
Wat verwacht je van ons?[i]
Iemand een tip welk systeem dit wel zou kunnen?
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisb1 op 20-08-2024 14:44 ]