Ik ben op zoek naar een goede laptop voor de universiteit - geneeskunde. De specificatie-eisen vanuit UT zijn minimaal (office + spss), maar ik wil toch gaan voor een wat betere laptop waarmee je in de toekomst ook nog vooruit kan.
Daarom
- minimaal Ryzen 5 of Intel 5
- minimaal 16 gb
- inch twijfel ik over, ik weet niet wat op UT gebruikelijk is (ivm ruimte op tafeltjes), liefst min 14 inch/15 inch max
- goede batterij, minimaal 56 mh
- niet te zwaar, moet in rugtas eenvoudig te vervoeren zijn
- sterke behuizing
- voorkeur voor toetsenbordverlichting en schermhelderheid minimaal
250 cd/m2
Ik zelf redelijk wat verstand van computers, alleen het vinden van een juiste laptop is nog wel lastig omdat er zoveel te verkrijgen is.
Ik zou graag een advies krijgen obv van de bovende specificaties obv minimaal zwaar gebruik (instapmodel) en ik zou ook graag een advies krijgen voor een computer met iets meer mogelijkheden (lichte mogelijkheid tot gamen (PS blijft nr. 1), video/foto bewerking)
Alvast bedankt!
Daarom
- minimaal Ryzen 5 of Intel 5
- minimaal 16 gb
- inch twijfel ik over, ik weet niet wat op UT gebruikelijk is (ivm ruimte op tafeltjes), liefst min 14 inch/15 inch max
- goede batterij, minimaal 56 mh
- niet te zwaar, moet in rugtas eenvoudig te vervoeren zijn
- sterke behuizing
- voorkeur voor toetsenbordverlichting en schermhelderheid minimaal
250 cd/m2
Ik zelf redelijk wat verstand van computers, alleen het vinden van een juiste laptop is nog wel lastig omdat er zoveel te verkrijgen is.
Ik zou graag een advies krijgen obv van de bovende specificaties obv minimaal zwaar gebruik (instapmodel) en ik zou ook graag een advies krijgen voor een computer met iets meer mogelijkheden (lichte mogelijkheid tot gamen (PS blijft nr. 1), video/foto bewerking)
Alvast bedankt!