ban

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/226036

ik stem voor een ban van deze user.
iedereen die meestemt mag hier reageren

ohja en ga niet allemaal :r - en

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Geen toegang tot dat forum?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Draad staat op mijn 'uitpluislijst' zoals ik het net tegen Traag omschreven heb.

• Dennis
staat gelukkig in crewforum
was te erg voor woorden

de meesten weten wel waarover ik het had...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Staat al in het crewforum.

:)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die komt er niet meer in mag ik hopen, dit soort zieke personen horen niet op GoT thuis !
Op zo'n moment zo'n topic starten is zwaar ziek.

Ik zag zelf een aantal modjes die woedend waren en terecht !, deze persoon hoop ik nooit maar dan ook nooit meer hier tegen te komen :(

Maar er wordt aan gewerkt zoals eerder gemeld, en mijn mening is nu wel duidelijk geworden.

Zat net nog te janken achter de pc, maar dat is nu veranderd in woede !

• Dennis
Hij is al verleden tijd

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Mag ik (voordat ik mijn medeleven betuig aan de ban van deze user) dan wel even weten wat hij daar voor vreselijks heeft neergekalkd?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 19:00 schreef Boomrups het volgende:
Mag ik (voordat ik mijn medeleven betuig aan de ban van deze user) dan wel even weten wat hij daar voor vreselijks heeft neergekalkd?
Het topic: "[Crash] in US -> post hier je moppen/humor/comment"

• Boomrups
:(

• Boomrups
maar vooral :'(

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Ziekkelijk. Gelukkig hebben we voor dit soort mensen de permban nog. Ik hoop dat hij hem krijgt.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat was wel te verwachten, maar het blijft triest van zo iemand :(

They made me do it.

• Bulldog
  • Niet online
De username /gebruikersnmaam 'VaagOH' is (al een tijdje..) volledig gebanned.

• Dala
  • Laatst online: 24-11 22:28
Op dinsdag 11 september 2001 19:02 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Het topic: "[Crash] in US -> post hier je moppen/humor/comment"
dit is gewoon ene GVD ziek manntje (geweest)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-12 07:30

Canon23

>>MY<< world

Nu komt dit topic erg over, maar denk eraan dat de kans groot is dat julie dit weekend met je vrienden in een bar zulk soort moppen aan het tappen zijn......no harm intended, just a reminder!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Dreamstar
  • Laatst online: 25-11 12:14
Op dinsdag 11 september 2001 21:12 schreef Canon23 het volgende:
Nu komt dit topic erg over, maar denk eraan dat de kans groot is dat julie dit weekend met je vrienden in een bar zulk soort moppen aan het tappen zijn......no harm intended, just a reminder!
Daar heb je gelijk in, er zullen waarschijnlijk een hoop zieke geintjes over de aanslag worden verteld.
* Dreamstar Joker vind dat soort mensen eigenlijk een beetje zielig ;(

Verwijderd

OK, ik heb er zelf een topic over geplaatst over de aanslag die niet gepast was. OK, daar zijn maatregelen tegen getroffen, eigen schuld dikke bult voor mij.

Maar toch wil ik even kwijt dat ik nogal pissed word om veel mensen die zo schijnheilig lopen te doen. Och wat erg, och wat zielig.....jaja en hoe denk je er morgen over, en als je zaterdagavond met je vrienden bijv. in een melige bui bent.

Laat ik het zo zeggen, vandaag vind je het verschrikkelijk, over een maand nog steeds vraag ik me dan af??

:(:(

PS Ik heb geen grap gemaakt over de ramp, maar een SERIEUS (maar blijkbaar 'te vroeg' een topic geplaatst over het al dan niet dalen van de hardwareprijzen. Zie hiervoor ook Stuffies Generalis, het topic van Neobazz.

Verwijderd

humor is voor veel mensen een uitlaat klep, niet iedereen zit emotioneel zo in elkaar als jullie mensen...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op dinsdag 11 september 2001 21:45 schreef GummiEnte het volgende:
humor is voor veel mensen een uitlaat klep, niet iedereen zit emotioneel zo in elkaar als jullie mensen...
Minder dan 6 uur na zo'n ramp vind ik geen humor, en ik heb het vermoeden dat ik daar niet alleen in ben. Stel dat je broer/zus/pa/ma in dat gebouw had gezeten, was het dan nog humor geweest ? Had je dan
geaccepteerd als excuus ?

I think not.

• hemiparo
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 21:44 schreef vingen het volgende:
OK, ik heb er zelf een topic over geplaatst over de aanslag die niet gepast was. OK, daar zijn maatregelen tegen getroffen, eigen schuld dikke bult voor mij.

Maar toch wil ik even kwijt dat ik nogal pissed word om veel mensen die zo schijnheilig lopen te doen. Och wat erg, och wat zielig.....jaja en hoe denk je er morgen over, en als je zaterdagavond met je vrienden bijv. in een melige bui bent.

Laat ik het zo zeggen, vandaag vind je het verschrikkelijk, over een maand nog steeds vraag ik me dan af??

:(:(
Helemaal mee eens! Hoe erg een onderwerp ooit is, er komen op een gegeven moment altijd grappen (meer of minder geslaagde, gelukkig hoef ik dat niet te beslissen) en wanneer mag het nu: 1 uur nadat het gebeurd is of 1 week? Ik weet het niet...

Iemand moet de eerste zijn en die stap is hier gezet. Aan degene die een ban geeft: denk er nog eens over terug als jij een grap maakt, doorstuurt of wat dan ook over dit of over een andere ramp...

(maar het was wel ERG snel hoor!)

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 22:09 schreef hemiparo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Hoe erg een onderwerp ooit is, er komen op een gegeven moment altijd grappen (meer of minder geslaagde, gelukkig hoef ik dat niet te beslissen) en wanneer mag het nu: 1 uur nadat het gebeurd is of 1 week? Ik weet het niet...

Iemand moet de eerste zijn en die stap is hier gezet. Aan degene die een ban geeft: denk er nog eens over terug als jij een grap maakt, doorstuurt of wat dan ook over dit of over een andere ramp...

(maar het was wel ERG snel hoor!)
Ik heb er geen grap over gemaakt, alleen een topic geplaatst over hardware prijzen of ze al dan niet zullen dalen.

Zie hiervoor Stuffis Generalis, het topic van Neobazz

• hemiparo
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 22:11 schreef vingen het volgende:

[..]

Ik heb er geen grap over gemaakt, alleen een topic geplaatst over hardware prijzen of ze al dan niet zullen dalen.
Was ook geen aanval naar jou alleen met jouw woorden kon ik het beste een reactie geven op het topic: "[Crash] in US -> post hier je moppen/humor/comment"

Dit gebeurd gewoon altijd en zoals eerder gezegd... iemand moet ermee beginnen!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 11 september 2001 21:12 schreef Canon23 het volgende:
Als ik morgen iemand op school er een geintje over hoor maken, krijgt ie van me een ram om ze harses.

Een beetje grappen maken om de dood van 10000 mensen :r

my 2 $

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:33
Op dinsdag 11 september 2001 22:11 schreef vingen het volgende:

[..]

Zie hiervoor Stuffis Generalis, het topic van Neobazz
Lijkenpikkerij heet dat ook wel
:r

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

deze draad gaat alleen nog maar offtopic

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.