Helaas in het eerste topic gesloten omdat de moderator wel vond dat de discussie klaar was ofzo...
Hier link: MAX3400 in "Strato hosting onterecht geblokkeerd. Schadevergoeding?"
Anyway plot twist. Strato geeft toe dat er inderdaad een fout gemaakt is. Er was geen sprake van een openstaande factuur. (kunnen de mensen die ervan overtuigd was dat het stiekem toch aan mij lag ook zo netjes zijn om even excuus aan te bieden?)
Uit 'Coulance' krijg ik nu korting op de heractiveringskosten (????)
MAAR ik moet OOK WEL 90 euro betalen omdat mijn domein gefreezed is ofzo? Daar kunnen ze 'Helaas' niks aan doen.
Dit is toch wel uitermate bizar! Heeft iemand enig idee hoe ik mijn domeinnaam terugkrijg zonder die 90 euro te hoeven aftikken. Ik betaal dit niet uit princiepe.
SIDN gemailed. Die zeggen dat ik er met Strato uit moet zien te komen.
Wie weet raad?
Hier link: MAX3400 in "Strato hosting onterecht geblokkeerd. Schadevergoeding?"
Anyway plot twist. Strato geeft toe dat er inderdaad een fout gemaakt is. Er was geen sprake van een openstaande factuur. (kunnen de mensen die ervan overtuigd was dat het stiekem toch aan mij lag ook zo netjes zijn om even excuus aan te bieden?)
Uit 'Coulance' krijg ik nu korting op de heractiveringskosten (????)
MAAR ik moet OOK WEL 90 euro betalen omdat mijn domein gefreezed is ofzo? Daar kunnen ze 'Helaas' niks aan doen.
Dit is toch wel uitermate bizar! Heeft iemand enig idee hoe ik mijn domeinnaam terugkrijg zonder die 90 euro te hoeven aftikken. Ik betaal dit niet uit princiepe.
SIDN gemailed. Die zeggen dat ik er met Strato uit moet zien te komen.
Wie weet raad?