Strato hosting onterecht geblokkeerd. Schadevergoeding? P2

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gefoij[ijife
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 20-08-2024
Helaas in het eerste topic gesloten omdat de moderator wel vond dat de discussie klaar was ofzo...

Hier link: MAX3400 in "Strato hosting onterecht geblokkeerd. Schadevergoeding?"

Anyway plot twist. Strato geeft toe dat er inderdaad een fout gemaakt is. Er was geen sprake van een openstaande factuur. (kunnen de mensen die ervan overtuigd was dat het stiekem toch aan mij lag ook zo netjes zijn om even excuus aan te bieden?)

Uit 'Coulance' krijg ik nu korting op de heractiveringskosten (????)

MAAR ik moet OOK WEL 90 euro betalen omdat mijn domein gefreezed is ofzo? Daar kunnen ze 'Helaas' niks aan doen.

Dit is toch wel uitermate bizar! Heeft iemand enig idee hoe ik mijn domeinnaam terugkrijg zonder die 90 euro te hoeven aftikken. Ik betaal dit niet uit princiepe.

SIDN gemailed. Die zeggen dat ik er met Strato uit moet zien te komen.

Wie weet raad?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Welk deel begrijp je niet als een mod een topic sluit?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Badboy2161
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-05 15:14
*Pakt popcorn en gaat er even lekker voor zitten* |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:02
Wat een gezellige vent moet jij zijn om naast te zitten op een feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gefoij[ijife
Dat lijkt mij niet. Zie MOD mail:

code:
1
Voel je tevens vrij om een nieuw topic te openen indien het wel inhoudelijk blijft en een beetje op niveau, het gesloten topic voldoet in ieder geval aan geen van beide criteria.

Dit lijkt mij inhoudelijk een nieuwe wending. Namelijk Strato geeft toe dat de fout bij hun lag maar weigert domein vrij te geven. Hoe los ik dit op/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:48
Ik lees dat je het al bij je RB hebt neergelegd, wat verwacht je verder nog van GOT dan?
Laat je RB het verder uitzoeken, daar heb je ze immers voor.

Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ander topic gelezen, mij het volgende niet helemaal duidelijk.

Als je bij SIDN.nl een lookup van je domein doet. Zit dat domein echt in quarantine of geeft die geregistreerd aan?

[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 20-08-2024 11:47 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

* CrankyGamerOG pakt popcorn en gaat achterover zitten

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gefoij[ijife
RobbyTown schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:47:
Ander topic gelezen, mij het volgende niet helemaal duidelijk.

Als je bij SIDN.nl een lookup van je domein doet. Zit dat domein echt in quarantine of geeft die geregistreerd aan?
Kijk dit soort reacties ben ik naar op zoek. Bedankt. SIDN lijkt hier even down te zijn. Ik ga zo even kijken als de site weer in de lucht is bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gefoij[ijife
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:47:
* CrankyGamerOG pakt popcorn en gaat achterover zitten
Dit is de zoveelste keer dat ik je verzoek uit mijn topic te blijven. je zou me toch negeren? Ik heb je al diverse malen gerapporeerd bij een mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:03
Gezien je eerdere verhaal is er wel meer voorgevallen en gezien dit verhaal vindt Strato dat jij daar ook enige schuld aan hebt. Ze geven weliswaar aan dat die factuur is betaald, Ik zou dus eerst eens goed bekijken waarom ze vinden dat jij ook fout zit.

En heel eerlijk gezegd, gezien je communiceren in dit en het vorige topic verwacht ik dat je veel verder zult komen als je duidelijk, rustig en minder aanvallend verder gaat. Zowel hier als tegen Strato. (Dat helpt trouwens ook gelijk goed tegen modjes die het topic anders weer snel sluiten ;) )

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:18
Gezien je aangeeft dat je SIDN hebt gemaild ga ik ervan uit dat het een .nl domein is.
Om deze te heractiveren (dus uit quarantaine halen) is 90€ echt heel duur. Bij de meeste provider ligt dit ruim 50% lager volgens mij.

Een andere provider kan een .nl domein ook uit quarantaine halen trouwens, volgens mij ook voor minder dan 90€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:15
gefoij[ijife schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:45:
Dat lijkt mij niet. Zie MOD mail:

code:
1
Voel je tevens vrij om een nieuw topic te openen indien het wel inhoudelijk blijft en een beetje op niveau, het gesloten topic voldoet in ieder geval aan geen van beide criteria.

Dit lijkt mij inhoudelijk een nieuwe wending. Namelijk Strato geeft toe dat de fout bij hun lag maar weigert domein vrij te geven. Hoe los ik dit op/
1.) inhoudelijk? Ja
2.) Op niveau? Nee "Ik eis dat iedereen excuses aanbied"

Als je gewoon had gezegd "hey strato heeft het toegegeven, klopt het dat ik alsnog X moet betalen" had je een punt gehad. Met de toon nu? Nee.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Is je domeinnaam 90 euro waard en heb je nog steeds maar 48 uur om voordat je hem kwijt bent?
Dan betalen en later de discussie over voeren.

Heb je onbeperkt tijd? Neem een advocaat in de hand en laat hem het oplossen.

Is je domein geen 90euro waard, neem een nieuwe naam

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gefoij[ijife schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Dit is de zoveelste keer dat ik je verzoek uit mijn topic te blijven. je zou me toch negeren? Ik heb je al diverse malen gerapporeerd bij een mod!
Hand in eigen boezem steken. Reageer dan gewoon niet. Je wil dat mensen je normaal behandelen? Doe dat dan van 2 kanten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jack zomer schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:55:
Is je domeinnaam 90 euro waard en heb je nog steeds maar 48 uur om voordat je hem kwijt bent?
Dan betalen en later de discussie over voeren.

Heb je onbeperkt tijd? Neem een advocaat in de hand en laat hem het oplossen.

Is je domein geen 90euro waard, neem een nieuwe naam
Dit is het enige goede antwoord. Wat ook in het andere topic meermalen is gegeven, echter niet op gereageerd wordt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht totdat een mod hier naar gekeken heeft.
Een nieuw topic openen nadat een mod je vorige topic gesloten heeft vinden we niet echt tof...

[ Voor 47% gewijzigd door Microkid op 20-08-2024 11:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:14

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
Beste @gefoij[ijife,

De mod in kwestie gaat deze wederom dicht gooien.
Ik ben volgens mij erg correct geweest in de PM's maar mijn grens met jouw manier van communiceren is wel bereikt. Jij hebt in jouw vorige topic aangegeven dit juridisch te willen oplossen, prima succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.