Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Kickje omhoog uit de 2de pagina.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
hi, ik ben een paar jaar geleden ook eind janauari / begin feb in Suriname geweest (familie bezoek) en tuurlijk het regent maar dit zijn korte en heftige buien waar je echt niet bang voor hoeft te zijn.
Binnenland is een ander verhaal, door de regen kan het daar wel extra nat zijn maar daar kun je omheen plannen
Binnenland is een ander verhaal, door de regen kan het daar wel extra nat zijn maar daar kun je omheen plannen
Klein kickje. Ik ben uiteindelijk afgelopen januari voor 2 weken naar Suriname geweest en we hebben geen regen gezien. Fijn voor het reizen, maar wel een groot probleem voor het land zelf omdat het al tijden met grote droogte kampt.
Heb je een leuke reis gehad en vind je het voor herhaling vatbaar?
Ik ben een aantal keer geweest om mijn schoonouders/familie te bezoeken. Zodoende ook een keer in januari/februari geweest, dat is al enige jaren geleden. Toen hadden wij afgezien van enkele buien ook geen last.
Ik zou de regentijd niet perse vermijden, beetje regen op zn tijd is ook wel lekker.
Ik ben een aantal keer geweest om mijn schoonouders/familie te bezoeken. Zodoende ook een keer in januari/februari geweest, dat is al enige jaren geleden. Toen hadden wij afgezien van enkele buien ook geen last.
Ik zou de regentijd niet perse vermijden, beetje regen op zn tijd is ook wel lekker.