1 laptop tas voor 2 laptops gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 19:51
Hallo allemaal,

Wie heeft er een goed voorstel voor een laptoptas?

Het volgende, ik werk in de IT en ben gedetacheerd bij de klant waar ik een laptop van krijg om op te werken echter heeft mijn werkgever ook een laptop gegeven om te werken. Nu wil ik deze standaard alle 2 meenemen op pad echter zijn de tassen geleverd bij de laptop niet groot genoeg om 2 in op te bergen. Nu ben ik op zoek naar een goede tas die makkelijk te dragen is (ik kan niet parkeren op de locatie dus moet 1,5 km lopen naar de locatie van de klant).

Helaas hebben beide laptops een andere voeding dus de bagage is best wel veel (Dell 17" en Thinkpad 15").

Iemand een suggestie voor een goede laptop tas waar 2 + voedingen inpassen en er ook nog ruimte is voor oa een drinkfles en andere zaken?

Bedankt voor het meedenken!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kun je niet de laptop van het detacheringsbureau elders laten, bijvoorbeeld thuis op een plek waar het niet zomaar gevonden kan worden? Een laptop wordt immers gekocht voor mobiliteit, om dan met twee te gaan zeulen doe de mobiliteit wel weer een beetje teniet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-04 18:07
Met twee laptops zou ik het liever op mijn rug dragen (verdeeld over beide schouders) in plaats van alles over één schouder. Er bestaan laptop rugtassen, je moet alleen een zien te vinden waarbij je de laptops gescheiden kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:40

Illusion

(the art of)

In heb al tijden (ca 8 jaar) een laptop rugzak van thule. Daar zit 1 echt laptopvak in, maar er past er prima nog 1 bij. Gebruik hem 3x per week voor 2x4km op de fiets.

Qua voedingen: als beide laptops usb-c hebben, investeer in 1 goede >100W usb-c lader. Daarmee kan je dan beide laptops (niet tegelijk) opladen, en die weegt waarschijnlijk minder dan 1 normale laptopvoeding.

[ Voor 6% gewijzigd door Illusion op 19-08-2024 18:24 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je schrijft 'laptoptas', maar dat kan toch ook een tas zijn waar twee laptops inpassen? Je zou naar een goede tassenwinkel kunnen gaan. Die hebben allerlei soorten en maten met een zakelijke uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

rikoos schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:15:
Hallo allemaal,

Wie heeft er een goed voorstel voor een laptoptas?

Het volgende, ik werk in de IT en ben gedetacheerd bij de klant waar ik een laptop van krijg om op te werken echter heeft mijn werkgever ook een laptop gegeven om te werken. Nu wil ik deze standaard alle 2 meenemen op pad echter zijn de tassen geleverd bij de laptop niet groot genoeg om 2 in op te bergen. Nu ben ik op zoek naar een goede tas die makkelijk te dragen is (ik kan niet parkeren op de locatie dus moet 1,5 km lopen naar de locatie van de klant).

Helaas hebben beide laptops een andere voeding dus de bagage is best wel veel (Dell 17" en Thinkpad 15").

Iemand een suggestie voor een goede laptop tas waar 2 + voedingen inpassen en er ook nog ruimte is voor oa een drinkfles en andere zaken?

Bedankt voor het meedenken!!!
Ik zou eens kijken naar een fatsoenlijke rugzak, die zijn er vast ook wel in een beetje sjieke gedistingeerde uitvoering in plaats van bergbeklimmersgeel.

Google is je bro in deze……voorzetje:

https://www.travelbags.nl/rugzakken/laptop-rugzakken/heren/

Allicht vind je in deze categorie iets waar toevallig 2 laptops in passen of zoek even op de websites van de merken zelf.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
CH4OS schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 17:25:
Kun je niet de laptop van het detacheringsbureau elders laten, bijvoorbeeld thuis op een plek waar het niet zomaar gevonden kan worden? Een laptop wordt immers gekocht voor mobiliteit, om dan met twee te gaan zeulen doe de mobiliteit wel weer een beetje teniet.
Het is een inhouse project bij de klant waar we dus op 2 omgevingen moeten werken. 1 voor voortgang etc bij de klant en de andere operationeel. Ik had het liever anders gezien maar helaas echt beide nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Illusion schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 18:21:
Qua voedingen: als beide laptops usb-c hebben, investeer in 1 goede >100W usb-c lader. Daarmee kan je dan beide laptops (niet tegelijk) opladen, en die weegt waarschijnlijk minder dan 1 normale laptopvoeding.
Helaas werkt de Dell niet op een USB C lader :-( heb het geprobeerd in alle 3 de USB ingangen maar geen resultaat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rikoos schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:47:
Helaas werkt de Dell niet op een USB C lader :-( heb het geprobeerd in alle 3 de USB ingangen maar geen resultaat :-(
Dat is gek, de Dell XPS 9500 die ik ooit had, had alleen maar USB-C poorten en kon dus ook alleen maar via USB-C opladen en dat is een laptop uit 2021...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:58

Sharky

Skamn Dippy!

Is een laptoptrolley te doen als je zo'n eind moet lopen? Daar past echt een hoop in. Ik heb collega's die dat al jaren gebruiken, maar die hoeven er niet 1,5 KM mee te lopen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
Ik heb ook een tijdje met twee laptops gelopen. Neem een grote rugzak zoals https://www.samsonite.nl/...d=backpacks_all-backpacks
stop één laptop in het laptop vak en de andere in een sleeve er naast.

https://www.travelbags.nl...sleeve-17-inch-black.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou de ene laptop thuis laten en met remote desktop oid erop werken.

Anders sowieso twee extra exemplaren van de voedingen bestellen, je gaat toch niet elke dag 3km lopen met twee laptops + twee voedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:40

Illusion

(the art of)

rikoos schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:47:
[...]

Raar. Welk type/versie laptop is dat? En heb je het wel met een >100W (20V-5A) lader geprobeerd?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-04 11:38

Youk

Volvo For Life

Misschien een idee om de laptops elk in een sleeve te steken en dan in gelijk welke tas/rugzak/trolley/... De voedingen zou je ook kunnen scheiden door deze elk in een apart tasje te steken.

Door elk zijn omhulsel kunnen ze niet beschadigen door tegen elkaar of tegen iets anders in de tas te schuren. En je kan een tas kiezen die je nog voor andere dingen kan gebruiken ook.

Volvo Classic Club Belgium

Pagina: 1