Nieuwe desktop setup voor kleine ruimte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.jansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 17:12
Nu wij verhuisd zijn is er weer ruimte gekomen voor een klein bureau van ongeveer 100cm breed.

Graag zou ik zelf weer PC gaming oppakken en willen we beide op een desktop kunnen werken, dus monitor, muis, toetsenbord etc setup.

In eerste instantie wil ik dit realiseren door mijn steam deck aan te sluiten op de monitor etc om te kijken hoe veel ik het ga gebruiken voor ik weer een gaming pc ga bouwen.

Daarnaast willen we een oplossing wellicht een soort dock als bij de steam deck? voor onze 14 inch M2 macbook pros.

En dit alles op een zon makkelijke mogelijke manier met zo min mogelijke poespas. Of te wel wil je werken op de macbook, zet hem in het dock en de monitor keyboard etc werkt en als je wilt gamen op de steamdeck hetzelfde verhaal, zet hem in zn dock en hij schakelt over.

Wat zou ik hier voor nodig hebben of waar moet ik allemaal op gaan letten bij het uitzoeken van de apparatuur?

Zelf was ik tot de conclusie gekomen dat 27 inch wel het limiet gaat zijn voor de monitor en hebben een voorkeur voor LG, liefst dan ook OLED.

Ben er zelf lang uit geweest dus weet nog niet goed waar ik naar moet gaan kijken maar in het verleden altijd goeie ervaring gehad met Logitech muizen. de Pro X Superlight 2 en de MX Master 3S spraken me dan ook aan. De keyboards ben ik minder over te spreken en kwam hier dan ook nog niet helemaal uit.

Het moet vooral allemaal niet te gaming achtige uitstraling gaan krijgen maar liever modern en clean.

Hopelijk kunnen jullie mij de juiste richting op sturen en helpen met de juiste keuzes! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lang verhaal kort: heel veel Anker / Ugreen / etc USB-C docks kunnen hierin voorzien. Aangezien er minstens evenveel uitgebreide als super-uitgebreide versies zijn, kan je even kijken welke voorzien in voeding, wired netwerk, USB-C, HDMI, etc.

Ik denk dat je met enkele van deze apparaten en een setje MX Keys (Logitech combo, ook voor Mac verkrijgbaar) al een heel stuk verder komt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof