PVC voor niewbouw woning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-10 14:00
Voor mijn nieuwbouwwoning zoek ik een PVC visgraat vloer. De woning zal gemiddeld intensief belopen worden (geen kinderen oid). Echter wil ik wel een vloer die een jaar of 15 en liefst langer mee gaat en strak blijft liggen.

Twee vragen:

* Mijn woning heeft vloerverwarming/koeling, raden jullie aan om dan voor verlijming van de vloer te gaan, zit daar echt serieus rendementverschil ik lees verschillende dingen?

* Budget is 10.000 euro voor 120 m2 (excl. leggen) heeft iemand een merk dat hij of zij aanraadt het liefst vanuit professionele hoek of brede eigen ervaring?

* mijn partner denkt nog ook een 60m2 lavastuc en 60 m2 visgraat, is dat met dit budget te behappen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :*)

Alvast hartelijk veel dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-10 14:00
**dubbel bericht**

[ Voor 97% gewijzigd door Zentyth1 op 19-08-2024 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09 19:24

KoudeAardbei

Moderator

Wellicht gewoon even laten voorlichten bij een winkel :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Over vraag 1: de pvcvloer die je uitzoekt heeft in de specs staan hoe isolerend het is. Daar kun je dan op vergelijken.

Vraag 2 ligt aan de prijs van de vloer die uitgekozen wordt.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 14:42
Ben je al langs een winkel geweest?

Mochten er ooit kinderen in het spel komen (en mogelijk ook fijn voor jezelf), zorg ervoor dat je een vloer neemt met keurmerk zodat er geen weekmakers in zitten.

https://www.knulst-pvcvlo...t%20schadelijke%20stoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Allicht overbodig maar sommige woningen / VVE / corporaties hebben in de lettertjes staan dat je een bepaalde demping in dB behoort te hebben; veel PVC-vloeren hebben een betere demping dan de voorgeschreven 10 to 12dB maar e.e.a. staat vast duidelijk omschreven bij oplevering van de woning.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 21:56
Ja verlijmen altijd doen met vloerverwarming. Bestevloeren.nl is erg goed en niet duur is mijn ervaring. Meeste zaken vragen veel te hoge bedragen voor een pvc vloer ( lees 70+ euro per m2) Ik was rond de 50 euro kwijt per m2 inclusief egaliseren en plinten etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1p
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02:36

K1p

En vergeet niet dat elke pvc vloer krast als de ziekte. Ook met voorzichtig leven. Maar op een gegeven moment zitten de krassen en vegen overal dus zie je het niet meer zo erg😋
Pagina: 1