Toon posts:

mpeg kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst eeen dvd spelertje gekocht (lite on 16*48)
en nu heb ik er vandaag een trueblue mpegkaartje bijgekocht (een true blue) .
ivm dat ik graag films op tv wil bekijken. maar nu krijg ik op mijn tv geen beeld ik heb hem aangeloten op een tulp kabetje met een scart convertor erbij.
het beeld blijft gewoon zwart maarhet signaal komt wel over want als ik bijv mijn pc overnieuw opstart knippert het beeld ff.

kan ik nou alleen dvd beeld erop krijgen of kan ik ook het windows scherm erop krijgen ivm dvx films die ik wil bekijken.
bvd

Verwijderd

Topicstarter
niemand....

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 18:45 schreef shitec_sux het volgende:
niemand....
nope ... zo te zien niet >:)
maar wat een geduld heeft die gast sjees....
maar zijn alle instellingen goed?

Verwijderd

heb je wel in de dvd software van de mpeg kaart aangegeven dat hij de tv uit moet aansturen

je kunt de windows scherm niet op tv krijgen dat kan alleen met de tvout van een videokaart

Verwijderd

MPeG kaart....

kan dus ALLEEN MPeG streams weergeven op de TV-output, of middels overlay op de monitor...

Alleen een Videokaart met een TV-output kan je windowsscherm weergeven, mits correct ingesteld in de driver, en de juiste kabels, en er geen macrovision beveiliging actief is.

Veel S6

Verwijderd

Topicstarter
ok maar ik heb nu de tv goed aangesloten maar ik krijg als ik mijn dvd speel proggie opstart geeen beld te zien op mijn tv moet ik dit neit aanzeten of zoiets of pakt windhoos dat automatish

Verwijderd

Topicstarter
oh ja ik weet niet of het uitmaakt maar ik gebruik power dvd als afapeel programma

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

sja DAT werkt dus niet.. PowerDVD is een software DVD speler en werkt niet met hardware matige Decoders. Je zult een programma moeten vinden wat met die trueblue werkt

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb hem nu aan de praat maar nu kan ik alleen dvdtjes openen op de doos staat dat ik ook mpeg files kan spelen maar als ik er 1 open zegt hij (mmsysteem 275 kan het opgegeven bestand niet openen controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn) weet iemand wat dit betekend.

nog een vraag: weet iemadn hoelang ik mijn tulp signaal uit de mpegkaart kan verlengen om in mijn kamer te komen.

bvd

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

die mpeg files moeten wel videocd compatible zijn, bij andere rates kan ie het gewoon niet aan.

Ik heb zelf een kabeltje van 10 meter tussen mijn Dxr3 en de TV, werkt perfect.. 15 meter moet volgens mij geen probleem zijn

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op dinsdag 11 september 2001 20:43 schreef shitec_sux het volgende:

nog een vraag: weet iemadn hoelang ik mijn tulp signaal uit de mpegkaart kan verlengen om in mijn kamer te komen.

bvd
Ik heb een gewone video-uit, met composiet signaal dus, daar zit 15 meter (goede dure) kabel tussen, en dan heb je totaal geen (merkbaar) signaal verlies.

Luxx

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Pagina: 1