Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric Kiel
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb hier een Google home staan heb routines ingesteld maar als ik iets roep dan hoor ik Google ondersteund de taal niet, doe ik de app op telefoon openen en roep hetzelfde gaat het prima wat kan er verkeerd gaan? Ik heb een Google nest en alles staat Nederlands ingesteld.

Als ik zeg zet lamp keuken aan gebeurt dat ook maar als ik weg ga en roep Google ik ga weg gebeurt er niets in de app van telefoon wel

Wat heb je nog meer geprobeerd? Dit is wel erg karig.

[ Voor 7% gewijzigd door Septillion op 19-08-2024 10:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric Kiel
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 19-08-2024
Weet om eerlijk te zijn niet wat ik moet doen heb gecontroleerd de taal maar weet eeerlijk niet hoe ik goed krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-06 15:35
Je kunt denk ik het beste even contact opnemen met Google. Zij zijn bijvoorbeeld via Facebook Messenger snel bereikbaar, en hebben een goede service. Ze helpen wel alleen in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-06 15:38
Persoonlijk, vind ik die Google Nest hubs en speakers hele lastige devices.
Ze zijn heel slecht te configureren en de werking kan best veranderen van dag tot dag, zonder dat ik iets gewijzigd heb.

Ik zou het device een factory reset geven en opnieuw aanmelden aan je Google Home.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_jaro
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 18-04 08:18
Heb je nu ingesteld als nederlands (Nederland) of nederlands (België). Heb 2 jaar geleden gehad dat dit ook niet goed werkte maar dan op me telefoon. Misschien kan je is proberen instellen naar de andere van de geen dat nu ingesteld is?

p_jaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 19:16

racoon

mooowwww

Ik kon geen geschikte topic vinden vandaar hier mijn vraag.

Ik heb en nest thermostaat, deze is gekoppeld aan mijn google home, als ik nu roep hey google familie room aan dan hoor ik it looks like this device hasn’t been setup yet.

Wat gaat er mis?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@racoon wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Als er geen geschikt topic is kun je die altijd openen, maar kijk dan wel even de FAQ na hoe je een topic een goede start geeft. Want dit is onvoldoende.

Aangezien dit topic ergens anders over ging gaat deze nu op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.