Ik heb sinds 1 week een CAT S22 Flip
Mijn simkaart van Hollandsnieuwe overgeplaatst
de verbinding was gelijk tot stand gekomen, en stond LTE in beeld.
Nu ga ik regelmatig naar Duitsland, zoals ook afgelopen vrijdag, in Duitsland No Service..
Oke, dan maar even zo gelaten, alleen bij aankomst in NL nog steeds geen service
wat heb ik geprobeerd:
Telefoon gecontroleerd of deze simlockvrij is, ja, geschikt voor alle netwerken ter wereld (staat erbij)
APN instellingen gecontroleerd, deze staan goed
sim eruit en opnieuw geplaatst, helpt niet.
telefoon terug naar fabrieksinstellingen, werkt niet
sim in een oudere Samsung A50, meteen werkt het weer .
Wat zie ik over het hoofd? een instelling niet goed?
De APN instellingen staan vermeld op de website van Hollandsnieuwe, die 1 op 1 overgenomen
Als ik de telefoon naar een netwerk laat zoeken, vind hij Vodafone 2G en 4G, ik kies voor 4G en dan na aanmelden geeft hij ineens aan dat ik het later nog eens moet proberen..
Ik weet dat ik niet de eerste ben met een CAT S22 flip, met deze problemen, maar het zal toch moeten kunnen werken?
Wie weet de oplossing?
Vriendelijke groet
Geurt
...
Mijn simkaart van Hollandsnieuwe overgeplaatst
de verbinding was gelijk tot stand gekomen, en stond LTE in beeld.
Nu ga ik regelmatig naar Duitsland, zoals ook afgelopen vrijdag, in Duitsland No Service..
Oke, dan maar even zo gelaten, alleen bij aankomst in NL nog steeds geen service
wat heb ik geprobeerd:
Telefoon gecontroleerd of deze simlockvrij is, ja, geschikt voor alle netwerken ter wereld (staat erbij)
APN instellingen gecontroleerd, deze staan goed
sim eruit en opnieuw geplaatst, helpt niet.
telefoon terug naar fabrieksinstellingen, werkt niet
sim in een oudere Samsung A50, meteen werkt het weer .
Wat zie ik over het hoofd? een instelling niet goed?
De APN instellingen staan vermeld op de website van Hollandsnieuwe, die 1 op 1 overgenomen
Als ik de telefoon naar een netwerk laat zoeken, vind hij Vodafone 2G en 4G, ik kies voor 4G en dan na aanmelden geeft hij ineens aan dat ik het later nog eens moet proberen..
Ik weet dat ik niet de eerste ben met een CAT S22 flip, met deze problemen, maar het zal toch moeten kunnen werken?
Wie weet de oplossing?
Vriendelijke groet
Geurt
...