Sinds kort ervaarde ik problemen met de kwaliteit van het internet. Na contact opgenomen te hebben met ziggo kwam het advies om de UPC splitter die ik gebruikte eraf te halen en te kijken of dat verschil uitmaakte. Dit heeft gelukkig alle problemen verholpen alleen nu zit ik met een nieuw probleem. Ik gebruik beneden een next mini voor tv, maar nu kan ik op zolder geen tv meer kijken omdat de coax kabel die naar zolder liep aangesloten stond op de "modem" aansluiting van de UPC splitter.
Dit is de splitter waar ik het over heb:
:strip_exif()/f/image/89vY17qTWspAi2D2Sap10tqR.jpg?f=fotoalbum_large)
Na contact opgenomen te hebben met Ziggo kwam ik erachter dat ze geen splitter leveren die aansluit op de coax kabel die naar de tv op zolder loopt en werd mij dus aanbevolen om zelf een splitter of adapter aan te schaffen. De aansluiting waarover ik het heb ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/w6XOjNVrN6KHpANAuLposzkB.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij de wanddoos is er (zoals op de foto hieronder te zien is) nog 1 plek vrij die volgens mij origineel bedoelt is voor analoge radio.
:strip_exif()/f/image/ZuD81sn8jppDuFsftLQoG7m9.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou het werken om een adapter aan te schaffen die de mannelijke stekker van mijn coax kabel omzet naar de juiste mannelijke aansluiting voor de linker aansluiting van mijn wanddoos zodat ik boven tv kan kijken? En zo ja, welke heb ik dan precies nodig? Alvast bedankt!
Dit is de splitter waar ik het over heb:
:strip_exif()/f/image/89vY17qTWspAi2D2Sap10tqR.jpg?f=fotoalbum_large)
Na contact opgenomen te hebben met Ziggo kwam ik erachter dat ze geen splitter leveren die aansluit op de coax kabel die naar de tv op zolder loopt en werd mij dus aanbevolen om zelf een splitter of adapter aan te schaffen. De aansluiting waarover ik het heb ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/w6XOjNVrN6KHpANAuLposzkB.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij de wanddoos is er (zoals op de foto hieronder te zien is) nog 1 plek vrij die volgens mij origineel bedoelt is voor analoge radio.
:strip_exif()/f/image/ZuD81sn8jppDuFsftLQoG7m9.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou het werken om een adapter aan te schaffen die de mannelijke stekker van mijn coax kabel omzet naar de juiste mannelijke aansluiting voor de linker aansluiting van mijn wanddoos zodat ik boven tv kan kijken? En zo ja, welke heb ik dan precies nodig? Alvast bedankt!