Extra USB-C ingangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:39
Hallo,

Ik gebruik mijn ASUS ROG Ally als m'n pc, super handig. Ik sluit m'n ROG Ally aan op mn USB-C monitor. Echter, ik heb hierdoor geen andere usb-c ingangen meer voor bijvoorbeeld usb-c ssd''s. Ik zou het liefst deze usb-c harde schijven aan willen sluiten op m'n monitor, maar die heeft ook maar 1 usb c , deze wordt uiteraard gebruikt voor mn rog ally.

Mijn vraag:

Kan ik de USB-C in van de monitor splitten naar meerdere USB C ingangen? Zodat ik naast mijn ASUS Rog Ally ook andere usb-c randapparatuur kan aansluiten. Maar wel dat mijn Rog Ally nog steeds genoeg stroom krijgt van mijn monitor.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Google eens op USB hub, of neus even in onze pricewatch :)

En neem dan een actieve (dus eigen) voeding.

[ Voor 133% gewijzigd door RobIII op 18-08-2024 14:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
Dat wil dus nou net niet hebben... Wil m'n bureau minimalistisch hebben, maar zo een powered USB hub neemt veel ruimte in. Daarnaast vind ik het zonde, omdat ik al een USB-C monitor bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ibiben95 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:36:
Dat wil dus nou net niet hebben... Wil m'n bureau minimalistisch hebben, maar zo een powered USB hub neemt veel ruimte in.
Wel handig als je dat in je topicstart zet dan.
Daarnaast vind ik het zonde, omdat ik al een USB-C monitor bezit...
Een Y stekker dan?

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 18-08-2024 14:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
Hmmm... zo iets zag ik inderdaad wel voor me :(. Misschien moet ik dan toch maar zo een usb-dock gaan overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Plug je je Ally aan je monitor alleen voor stroom of voor meer? Want als je scherm maar 1 USB-C ingang heeft en dat is ook voor video, gaat het splitsen ervan niet werken, het beeld werkt dan niet meer. Doe dus eerst goed onderzoeken wat je wilt en wat wel en vooral niet kan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:33
Zit er een muur achter de monitor of staat die midden in de kamer? In het geval van het eerste: ik heb de powerbricks van de monitor en hub + hub allemaal met tiewraps aan de monitorarm bevestigd. Zo is het bureau helemaal clean.
Pagina: 1