Alfen Eve Single S- line / Transacties / Geen tag-ID

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexander.hagen
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 15-09 21:51
Mijn vraag
Sinds de upgrade van de firmware van mijn Alfen Eve Single S naar 6.6.2 is de tag in de transactie log leeg. Herkent iemand dit, of is dit een configuratie instelling?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de MyEve app, versie 1.20.3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De oorspronkelijke firmware was 6.0.0. Die heb ik geupgrade naar 6.6.2 en inmiddels naar 7.0.2.

Bij het voor het eerst verbinden met de myEve app liep de setup door allerlei instellingen en kreeg ik het idee dat alles opnieuw werd ingesteld. Maar de instellingen lijken goed te staan. Wellicht iets over het hoofd gezien bij de beveiligingsinstellingen?

De tag van mijn laadpas staat in de RFID whitelist en is actief. Authorization mode is RFID en whitelist en local list zijn enabled. Offline/Online staat op: Offline action: accept all tags, Online action: blanco. Heb het idee dat het mogelijk hier in zit.

De laadsessies komen door bij de backoffice. Ik zie in de logs dat in de communicatie naar de backoffice de tag wel is opgenomen, dus verrekening gaat hopelijk wel goed.

Ik ben door alle instellingen heen gelopen maar heb geen instellingen kunnen vinden voor de transactie log.

[ Voor 5% gewijzigd door alexander.hagen op 18-08-2024 21:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexander.hagen
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 15-09 21:51
Ik heb gemerkt dat de tag ID er even staat, kort na het stoppen van het laden, en daarna verdwijnt.