Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrymy
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Mijn vraag

Ik las het volgende artikel : https://androidworld.nl/n...smartwatch-moto-watch-120

Nu lijkt me dit een mooi horloge voor een mooie prijs.
Helaas lees ik dat deze (voorlopig) niet in Nederland uit komt.

Nu vroeg ik me de volgende dingen af:
- Zal deze in Nederland uitkomen?
- Als ik hem uit het buitenland haal, zal deze dan 100% functioneren in Nederland?
- wat zouden de extra kosten zijn als ik hem uit het buitenland haal?

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Meerdere sites via Google search geraadpleegd over bovenstaande vragen, ik vond hier geen antwoord op deze vragen, vandaar dat ik het hier vraag

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Of de telefoon in Nederland uitkomt weet alleen de fabrikant.

En of die werkt, zeker, alleen zaken als LTE ondersteuning of betaalsystemen hangen af van providers/banken, dus dat kan een uitdaging zijn.
Zit dat er niet op of interesseert je niet kun je rustig het horloge bestellen en grijs importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zat er toevallig ook vandaag naar te kijken, ik wil hem ook best uit de VS bestellen, de lader zal waarschijnlijk met een losse stekker zijn waar ook een eu stekker van jezelf op kan. Alleen wat betekend No Import Fees Deposit bij Amazon. Regelen zij dan de import fees, of juist niet :p

Lijkt me ook een top horloge, redelijk waterdicht (geen garantie, maar volgens mij kun je er wel mee zwemmen?) goede Google fit integratie, batterijduur is redelijk.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Perrymy schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 09:30:
- Zal deze in Nederland uitkomen?
- Als ik hem uit het buitenland haal, zal deze dan 100% functioneren in Nederland?
- wat zouden de extra kosten zijn als ik hem uit het buitenland haal?
- Motorola brengt ook een aantal telefoons uit exclusief in de VS, dus het had zeker exclusief kunnen blijven. Maar op de Europese Motowatch website staat "Coming Soon" ;) : https://motowatch.com/eu/moto-watch-120/
- Ja, het toestel heeft geen NFC of LTE mogelijkheden en verdere functies zijn niet afhankelijk van locatie. Enkel de Nederlands taal zal mogelijk ontbreken.
- Als een webwinkel het toestel importeert valt de meerprijs meestal wel mee. Zelf importeren via Amazon kost "No Import Fees Deposit & $16.30(=14.79 euro) Shipping to Netherlands ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RepareerDroid schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 12:46:
[...]
- Motorola brengt ook een aantal telefoons uit exclusief in de VS, dus het had zeker exclusief kunnen blijven. Maar op de Europese Motowatch website staat "Coming Soon" ;) : https://motowatch.com/eu/moto-watch-120/
- Ja, het toestel heeft geen NFC of LTE mogelijkheden en verdere functies zijn niet afhankelijk van locatie. Enkel de Nederlands taal zal mogelijk ontbreken.
- Als een webwinkel het toestel importeert valt de meerprijs meestal wel mee. Zelf importeren via Amazon kost "No Import Fees Deposit & $16.30(=14.79 euro) Shipping to Netherlands ".
Ik zag 11/12 euro (of dollar, dat is bijna hetzelfde :p ) en no import fees deposit. Maar wat betekend dat? Op hun uitleg staat dat ze een import fee vragen om dat voor je af te handelen dus wat bedoelen ze hier? Handelen ze niks af of wel zonder fee?

edit: Zou Amazon expres vaag doen in hun uitleg? Als ze een of andere loophole gebruiken kunnen ze dat ook niet al te duidelijk uitleggen op hun website. (ook op reddit zijn de adviezen en ervaringen verschillend). Ik wacht denk ik tot het in een EU shop ligt. Ik heb niet zo'n zin in een risico bijna het dubbele te betalen door fees (komen ook administratieposten bij van de post dan).

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 18-08-2024 13:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrymy
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-11-2024
Bedankt allemaal!

Voor mij is het weer een beetje duidelijker, alleen vraag ik me inderdaad af wat de no import deposit fee betekend en inhoudt.

Ik ben ook benieuwd of deze hier nog zal worden reviewed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf.
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 05-05 12:47
Staan vandaag te koop bij iBOOD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zag het ook, ik heb inmiddels een Xiaomi Watch S3. Werkt ook prima :)

/▌

Pagina: 1