Toon posts:

Gehackt?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.... Nu met die rampen in de usa, kom ik
ook nog eens aankakken met mijn probz. Toen ik vanmorghen achter mijn pc ging zitten bleek opeens dat mijn e:\ schijf weg is gevaagd (palestijnse actie?) Als ik met partition magic dit weer probeer te fixe geeft ie Error #602 Cant execute the operation: partitiom, location, size, is different than anticipated..... Is dit een hackactie? of is mij hd af? Mijn partities C:\, D:\ doen et nog wel..... :( PLZ help....

edit:
Foutmelding geadd

Verwijderd

Nou, ik denk dat als je gehackt was dat de hacker veel meer schade had toegericht dan dit.
Een vliegtuig op je dak ofzo... >:)

Verwijderd

Dit is de reden waarom ik partition magic haat...
Fdisk is veel beter vind ik
ik ken dus meerdere mensen met het probleem. allemaaal PM gebruikt. Kennis van mij die bij computerbedrijfje werkt raadde het mij ook sterk af.. heb het zelf nml ook gehad
ineens 1 partitie weg...:\

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Misschien moet je gewoon ff hard slaan op je computer.

Anders formatteren en opnieuw indelen maar ja is wel erg rigoreus.

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 18:06 schreef SunStorm het volgende:
Nou, ik denk dat als je gehackt was dat de hacker veel meer schade had toegericht dan dit.
:(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 18:15 schreef julesz het volgende:
Dit is de reden waarom ik partition magic haat...
Fdisk is veel beter vind ik
ik ken dus meerdere mensen met het probleem. allemaaal PM gebruikt. Kennis van mij die bij computerbedrijfje werkt raadde het mij ook sterk af.. heb het zelf nml ook gehad
ineens 1 partitie weg...:\
En hou fix ik dit.... ?

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Beetje serieus mag ook wel. Niet echt iets om grappen over te maken lijkt me. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 20:52 schreef smallboy het volgende:

[..]

Beetje serieus mag ook wel. Niet echt iets om grappen over te maken lijkt me. |:(
Ach stel je niet zo aan... Is toch maar een onschuldig geintje... :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 11 september 2001 20:56 schreef mR.NiCeGuY het volgende:
Als jij ook maar 1 seconden stilstaat bij alle mensen die vandaag het leven op een guwelijke manier hebben verloren, durf je dit dan nog een onschuldig 'grapje' te noemen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 20:56 schreef mR.NiCeGuY het volgende:
|:( :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

:X
Dit is dus NIET gewenst

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 20:58 schreef Exirion het volgende:

[..]

Als jij ook maar 1 seconden stilstaat bij alle mensen die vandaag het leven op een guwelijke manier hebben verloren, durf je dit dan nog een onschuldig 'grapje' te noemen?
Ik vind et echt heel erg wat die (ja wie doen et eigenlijk) bij de amerikanen doen... Maar je kan er beter geintjes over maken dan dat je de hele dag zit te zeiken hoe erg je het vind.... [ik hoop dat ik hier niemand mee beledig en doe ik het wel... SORRY]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

fdisk (dos/windows) beter dan Partition Magic ? Pffff .. echt niet. Het is alleen zo dat ik al verschillende keren heb gezien dat mensen maar wat zitten aan te klooien met Partition Magic, en dan alles uitvegen. Geef dan meteen een mentaal minder persoon ook maar een geweer en ga dan zitten roepen dat geweren gevaarlijk zijn. Moet je het maar niet aan die mongool geven.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 11 september 2001 21:04 schreef mR.NiCeGuY het volgende:
Maar je kan er beter geintjes over maken dan dat je de hele dag zit te zeiken hoe erg je het vind....
Zegt het woord 'respect' je iets?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 21:15 schreef Exirion het volgende:

[..]

Zegt het woord 'respect' je iets?
Tuurlijk wel .. maar maak jij nooit geintjes over herman brood of iemand anders... ?

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 21:17 schreef mR.NiCeGuY het volgende:

[..]

Tuurlijk wel .. maar maak jij nooit geintjes over herman brood of iemand anders... ?
Herman Brood is zelf van een flat afgestapt, hier zijn duizenden onschuldige mensen vermoord |:(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

precies.... geen gein of je volgt de andere users die gebanne zijn

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.