Beeld opnemen bij beweging met security camera.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenSmit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05 09:28
Ik heb een goedkope camera gekocht (EAN 8721082920018). Daarbij zit een app voor op de telefoon en er kan als het goed is ook nog een SD kaartje in. Maar ik heb dus ook ODM v2.2.250 op mijn desktop en daarmee toegang tot de camera beelden.

Het lijkt mij toch logisch dat als je de beelden op je desktop hebt, dat de applicatie op je desktop dan de motion detection en opname kan doen ongeacht welke opties de camera zelf heeft ? (die heeft overigens wel motion detection, tracking en ik neem aan dat ie op zou kunnen nemen als ik er een SD kaart in steek, maar het lijkt me onlogisch dat dat nodig zou zijn omdat mijn desktop dat toch allemaal zou moeten kunnen doen)

Ik kan die opties echter niet vinden in ODM.

Ik heb er verder niet veel verstand van. Het heeft me al enige tijd gekost om er achter te komen wat nou eigenlijk de URL was die ik nodig had om mijn beelden in ODM te krijgen. Kan iemand me helpen ? Is wat ik wil mogelijk ? Eventueel met andere software ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
https://media.domar.com/d...fDeviceManager_manual.pdf

Maak een region motion event aan en zet de instelling voor opname op event ipv continue