Beste tweakers,
Een bekende heeft een nieuw android toestel, en ik krijg de backups van gesprekken maar niet hersteld.
Deze zijn opgeslagen op zijn google account. Ik heb bij backup chats in de whatsapp instellingen dit google account ook ingesteld. Ik zie daar de backup ook gewoon staan, maar ik zie nergens een mogelijkheid deze te herstellen.
Ik heb whatsapp al eens compleet opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
Op het oude toestel weer geactiveerd, een nieuwe backup naar google gemaakt, en op de nieuwe weer opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
Whatsapp biedt zelf niet aan oude chats te herstellen...
Hij is zelf wel 2 nieuwe gesprekken begonnen op zijn nieuwe toestel voordat ik daar was. Moet ik deze misschien eerst verwijderen?
Morgenavond ga ik er weer mee stoeien.
Handmatig overzetten met QR code heb ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Oude toestel is een Samsung Galaxy A20, de nieuwe een A53 5G.
Tips, hints, of een linkje naar het mogelijke antwoord zie ik graag tegemoet!
Een bekende heeft een nieuw android toestel, en ik krijg de backups van gesprekken maar niet hersteld.
Deze zijn opgeslagen op zijn google account. Ik heb bij backup chats in de whatsapp instellingen dit google account ook ingesteld. Ik zie daar de backup ook gewoon staan, maar ik zie nergens een mogelijkheid deze te herstellen.
Ik heb whatsapp al eens compleet opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
Op het oude toestel weer geactiveerd, een nieuwe backup naar google gemaakt, en op de nieuwe weer opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd.
Whatsapp biedt zelf niet aan oude chats te herstellen...
Hij is zelf wel 2 nieuwe gesprekken begonnen op zijn nieuwe toestel voordat ik daar was. Moet ik deze misschien eerst verwijderen?
Morgenavond ga ik er weer mee stoeien.
Handmatig overzetten met QR code heb ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Oude toestel is een Samsung Galaxy A20, de nieuwe een A53 5G.
Tips, hints, of een linkje naar het mogelijke antwoord zie ik graag tegemoet!