Ik heb een gek probleem met Netflix op mijn Phillips tv. Soms wanneer ik mijn Netflix start en wat ga kijken, dan is dit in slowmotion. Zowel geluid als beeld. Wat helpt om het op te lossen is om naar de normale tv te gaan, en dan weer terug naar Netflix. Ik heb al gebruik gemaakt van twee verschillende soundbars, waaronder de bijpassende the one soundbar.
Ik heb dit alleen op deze tv, en niet op een andere tv of op de iPad. Het gebeurt niet vaak, zo'n 1-10 keer per maand gok ik. Ik kan het niet reproduceren. Het gebeurd als ik direct Netflix opstart, maar het gebeurd net zo goed wanneer ik van zender tv naar Netflix ga. Ik heb dit probleem niet met andere apps zoals bijvoorbeeld YouTube, Spotify, ci+ of disney+
Tv: 65PUS8808
Sinds kort een duurdere hdmi 2.1 kabel, dit helpt niet
Soundbar op eArc aangesloten
Indeling digitale uitvoer: meerkanaals(Bypass)
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Iemand die dit herkent of wellicht een oplossing voor heeft?
Ik heb dit alleen op deze tv, en niet op een andere tv of op de iPad. Het gebeurt niet vaak, zo'n 1-10 keer per maand gok ik. Ik kan het niet reproduceren. Het gebeurd als ik direct Netflix opstart, maar het gebeurd net zo goed wanneer ik van zender tv naar Netflix ga. Ik heb dit probleem niet met andere apps zoals bijvoorbeeld YouTube, Spotify, ci+ of disney+
Tv: 65PUS8808
Sinds kort een duurdere hdmi 2.1 kabel, dit helpt niet
Soundbar op eArc aangesloten
Indeling digitale uitvoer: meerkanaals(Bypass)
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Iemand die dit herkent of wellicht een oplossing voor heeft?