ik heb het volgende vraagstuk:
Het gaat om het genereren van een speelschema, en dan specifiek het samenstellen van koppels, verspreid over meerdere speelvelden in speelrondes. Hierbij te voldoen aan een aantal voorwaarden.
Het uiteindelijke doel is dat de "deelnemer x" worden door de formules worden ingevuld met namen uit de deelnemers in de tab Uitkomst. Inclusief niet spelende spelers.
Waarbij uiteraard zoveel mogelijk aan de voorwaarden wordt voldaan.
Als "bonus" misschien nog aan te geven aan welke voorwaarden niet kan worden voldaan (de voorwaarden zijn genummerd).
Een en ander is verder uitgewerkt in de bijlagen:
/f/image/xR9J4pvWFlUFACCD62XRA4yf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xESZ2vQPhkFbkRskWJaY8tLM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/90rPTBVOi1sTne975JxZD2wS.png?f=fotoalbum_large)
edit: Ik heb Copilot al geprobeerd maar dat geeft in dit geval geen bevredigde resultaten (4 keer tegen dezelfde tegenstander - dat moet toch beter kunnen)
Het gaat om het genereren van een speelschema, en dan specifiek het samenstellen van koppels, verspreid over meerdere speelvelden in speelrondes. Hierbij te voldoen aan een aantal voorwaarden.
Het uiteindelijke doel is dat de "deelnemer x" worden door de formules worden ingevuld met namen uit de deelnemers in de tab Uitkomst. Inclusief niet spelende spelers.
Waarbij uiteraard zoveel mogelijk aan de voorwaarden wordt voldaan.
Als "bonus" misschien nog aan te geven aan welke voorwaarden niet kan worden voldaan (de voorwaarden zijn genummerd).
Een en ander is verder uitgewerkt in de bijlagen:
/f/image/xR9J4pvWFlUFACCD62XRA4yf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xESZ2vQPhkFbkRskWJaY8tLM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/90rPTBVOi1sTne975JxZD2wS.png?f=fotoalbum_large)
edit: Ik heb Copilot al geprobeerd maar dat geeft in dit geval geen bevredigde resultaten (4 keer tegen dezelfde tegenstander - dat moet toch beter kunnen)
[ Voor 4% gewijzigd door pastafan op 16-08-2024 20:01 ]