Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• serg.lucky
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn vraag

Mijn zoon is geblokkeerd op whatsapp en kan zijn nummer niet meer registeren. Dit komt omdat een schoolgenoot het leuk vindt om mensen te rapporteren tot dat ze geblokkeerd zijn.

Hoe kan ik dit ongedaan laten maken ?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Oppo Android telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al op Google rond gezocht en al meerdere keren via whatsapp contact gezocht met ze maar telkens krijg je standaard antwoorden terug en kan je nergens op terug reageren.

I

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:05

de Peer

under peer review

Tsja dan moet je toch echt bij Whatsapp zijn. niet bij Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 18:37

Kek

3flix

ander nummer nemen, en gesprek aangaan met school/ ouders van het k*tjong :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:07

Coach4All

I'm a Coach 4 All

serg.lucky schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:23:
Mijn vraag

Mijn zoon is geblokkeerd op whatsapp en kan zijn nummer niet meer registeren. Dit komt omdat een schoolgenoot het leuk vindt om mensen te rapporteren tot dat ze geblokkeerd zijn.
Bij rapporteren worden de laatste 5 berichten meegestuurd en dat wordt door WhatsApp/Meta geëvalueerd.

Wellicht na het nemen van een nieuw nummer je zoon aanspreken en aangeven dat hij naar de schoolgenoot (en groepen waar die schoolgenoot in zit) voorlopig geen "rapporteer waardige inhoud" stuurt....

O-)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serg.lucky
Bedankt voor de reacties, zal wel aan de slag met een nieuw nummer dit was eigenlijk de laatste red midde. Hoopte dat iemand nog een ingang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Met je zoon een gesprek aangaan waarom hij geblokkeerd is. Want dat is niet "omdat een vriendje een report heeft gestuurd". Dat wordt vaak met de laatste 5 berichten gedaan waarna een controle plaatsvind. Dus er zal echt wel wat meer spelen.

Daarna is een nieuw nummer helaas de enige andere optie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
serg.lucky schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:36:
Bedankt voor de reacties, zal wel aan de slag met een nieuw nummer dit was eigenlijk de laatste red midde. Hoopte dat iemand nog een ingang.
Je kunt een soort bezwaar indienen, deze wordt vaak binnen een dag oid behandeld en als er niks aan de hand is wordt de blokkade teruggedraaid.
Een beoordeling aanvragen
Als je denkt dat je account per ongeluk is geschorst, tik dan op Een beoordeling aanvragen in de app en dan bekijken we je geval. We nemen na het afronden van de beoordeling contact met je op. We beoordelen slechts één telefoonnummer per bezwaar.

Je kunt de status van je aanvraag zien door WhatsApp te openen. Houd er rekening mee dat het beoordelingsproces niet sneller gaat als je meerdere aanvragen indient. Zodra je account is beoordeeld en ons team tot een beslissing is gekomen, word je hierover op de hoogte gesteld via WhatsApp.
Maar het lijkt me sterk dat een vriendje met wat spam-reports dit voor elkaar gekregen heeft, er speelt denk ik wel wat meer

[ Voor 49% gewijzigd door ImNotnoa op 16-08-2024 12:01 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 09:15
https://faq.whatsapp.com/465883178708358
If you think your account was banned by mistake, tap Request a review in the app and we'll look into your case. We'll get back to you as soon as we complete our review. We only review one phone number per appeal.

You can check the status of your request by opening WhatsApp.
Maar graaf wel even wat dieper, een rapportage (of meerdere) van een enkel persoon lijkt me nou geen reden tot een Whatsapp-ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serg.lucky
Allemaal bedankt voor de reacties, we hebben een andere nummer aangevraagd en hij kan whatsapp weer gebruiken.

Er kan van mijn slotje op
Pagina: 1