Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een
Nieuwe Android telefoon voor mijn zoon van 11 jaar. Is zijn eerste telefoon dus ben daarnaast op zoek of een prepaid of abonnement het handigst is
Wat is je budget?
150 tot 240 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dat we hem kunnen bellen of appen als hij ergens heen is. Dat hij thuis een spelletje erop kan spelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung e15: voordeel is goedkoop, nadeel is dat ik bang ben dat deze net te budget is en onvoldoende waarde biedt voor de komende 2 jaar
Samsung e35: voldoet helemaal maar is wel het duurst, is dit de meerprijs waard?
Redmi Note 12 Pro 5G, 6GB ram, 128GB: mooie tussen variant qua budget
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het nog voordelig om dit samen met een abonnement aan te schaffen?
Ik zoek een
Nieuwe Android telefoon voor mijn zoon van 11 jaar. Is zijn eerste telefoon dus ben daarnaast op zoek of een prepaid of abonnement het handigst is
Wat is je budget?
150 tot 240 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dat we hem kunnen bellen of appen als hij ergens heen is. Dat hij thuis een spelletje erop kan spelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung e15: voordeel is goedkoop, nadeel is dat ik bang ben dat deze net te budget is en onvoldoende waarde biedt voor de komende 2 jaar
Samsung e35: voldoet helemaal maar is wel het duurst, is dit de meerprijs waard?
Redmi Note 12 Pro 5G, 6GB ram, 128GB: mooie tussen variant qua budget
Welke vragen heb je hier nog over?
Is het nog voordelig om dit samen met een abonnement aan te schaffen?