vraag en aanbod standaard op 'aanbod' of 'te koop'

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-03 13:09
1. Welk probleem ervaar je?
Vaak als ik een product zoek om te kopen op vraag en aanbod trap ik in dezelfde val dat ik een interessante advertentie lijk te vinden, maar dat het iemands 'vraag' blijkt te zijn of dat iemand iets zoekt om te 'ruilen'.

2. Waarom is dat een probleem?
Als ik iets wil kopen dan heb ik natuurlijk nooit iets om te ruilen of verkopen. Als ik iets wil verkopen is het nooit zeldzaam dus dan zoek ik het ook niet. Ik moet altijd extra filters aanzetten na mijn eerste search, mijn eerste search werkt dus eigenlijk nooit goed/zoals ik verwacht.
Met name op mobiel is het veel werk om die filters op te zoeken in het menu. Op PC is het irritant maar kost het tien seconden, maar meestal zit ik op mobiel en kost het zo een minuut met al het klikken laden en zoeken erbij, terwijl ik al een search heb gedaan.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Iedere keer als ik 'vraag en aanbod' gebruik. Ik denk vier keer per jaar (vier keer dat ik een product overweeg te kopen, per keer vele searches natuurlijk).

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Laat mij instellen of zet van jullie kant aan dat hij standaard 'aanbod' aanvinkt en 'ruilen' uitvinkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cerebriform op 16-08-2024 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-05 12:48
Elke vraag advertentie start met: "Vraag -"

Dat kan toch onmogelijk te lastig zijn om mee te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
Vind ik wel lastig om mee te werken. Natuurlijk kan ik de search handmatig/op het oog alsnog filteren maar dat vind ik lastig en eerlijk gezegd slecht werken voor een search. Het is meerdere paginas vol met advertenties/tekst welke ik scan op interessante eigenschappen, dat ene woordje valt mij laat of niet op en iedere keer irriteert het me weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je kunt het (deels?) oplossen met een CSS-snippet: V&A Vraagadvertenties Verbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
Als ik op 'gebruiken' klik dan wordt dit standaard gebruikt als ik in V&A zit? Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10

jelle.

Product Owner
Als je eerder de "Aanbod"-filter aan hebt gezet, dan krijg je bij je daaropvolgende bezoek een suggestie om deze filter ook weer te gebruiken, ook op mobiel. Verder zijn we wel bezig om de interactie met filters op mobiel eenvoudiger te maken. De ruimte is nu eenmaal beperkt op zo'n scherm, dus we moeten altijd kritisch zijn op welke informatie we daar tonen.

Maar mooi dat het met custom css gelukt is, dan sluit ik dit topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.