Beheer facebook groep

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy78
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 18-08-2024
hallo,

sinds enkele jaren ben ik beheerder van een facebook groep die over een multifunctioneel centrum gaat. Sinds een tijdje ben ik uit het bestuur en zijn er nieuwe bestuursleden. Ik probeer via privacycentrum andere mensen het beheer te geven, zodat ze mij als beheerder kunnen verwijderen. Dit lukt echter met geen mogelijkheid.

Zijn er hier mensen die weten wat de makkelijkste manier is om die te doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welke stappen voer je precies uit? Beschrijf ze stap voor stap.

Wat verwacht je dat er gebeurt?
Wat gebeurt er daadwerkelijk?

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy78
ik switch naar het account waar ik mezelf wil verwijderen. via instellingen> paginaconfiguratie> paginatoegang, zie ik dat ik de enigste beheerder ben met volledige toegang. Ik voeg iemand anders toe die ik ook alle toegang geef, zodat diegene het beheer over kan nemen, en mij als beheerder kan en mag verwijderen. Ik verstuur via deze pagina een uitnodiging die 30 dagen geldig is, maar deze komt niet aan,

het zou mooi zijn dat ik iemand anders beheerder kan maken, en ik niet meer toegang tot het beheercentrum heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy78
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:10
Lukt het versturen van de uitnodiging naar iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stef243
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-08 08:46
Lijkt inderdaad of er iets fout gaat bij de gene waar je de uitnodiging naar toestuurt. Spam filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaike1978
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb de inloggegevens van een facebook groep. Ik wil dit account toevoegen aan mijn huidige Facebook. Als ik op account toevoegen klik dan springt hij automatisch over op Instagram. Ik heb geprobeerd hier de inloggegevens in te toetsen maar dat doet het niet. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Aaike1978 welkom op Tweakers.

Het heeft bij Tweakers de voorkeur om een nieuw topic te starten als je een probleem ervaart, zou jij dan ook even een nieuw topic willen aanmaken voor je probleem?

Daarnaast is het ook handig om zoveel mogelijk informatie te geven, dus geef even aan op welke pagina (met een linkje of screenshots) je ziet en wat je precies probeert te doen. Dan kunnen we je een stuk beter helpen.
Pagina: 1