fresh n rebel speaker met SD card

Pagina: 1
Acties:

• twix121
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-05 08:20
Hallo, ik heb deze versie van fresh n rebel:
uitvoering: Fresh 'n Rebel Wireless Speaker

Ik vond hem perfect voor in de badkamer of toch bijna perfect. (Echt bij elke device is er wel een minpunt te vinden die erg vervelend kan zijn 8)7 )

Ik gebruik de speaker met de SD card, werkt gewoon als ik hem formatteer naar fat32 en mp3tjes op zet, dan gaat de rest gewoon vanzelf. Maar het probleem is dat ik steeds het volume weer moet aanpassen naar mijn voorkeur wanneer ik device uitschakel en dan weer inschakel. Ik vind namelijk de standaard geluid veel te luid dat de buren het kunnen horen en ik vind het echt vervelend om steeds het volume weer aan te passen en dat gaat niet altijd even snel. Dus nu vraag ik mij af of dit bij andere versies van fresh n rebel daar ook last van hebben. Met bluetooth zal dat allemaal geen probleem zijn met het volume omdat die het volume voorkeur gebruikt van de smartphone. Dus ik hoop dat iemand toch een deftige oplossing weet.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

twix121 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:45:
Maar het probleem is dat ik steeds het volume weer moet aanpassen naar mijn voorkeur wanneer ik device uitschakel en dan weer inschakel.
Is dat by design of simpelweg defect? Klinkt in mijn oren namelijk als defect maar dat is gebaseerd op precies nul ervaring met speakers die via SD card werken. Kan er in de handleiding van de speaker iig niets over vinden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• twix121
FeaR schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:49:
[...]

Is dat by design of simpelweg defect? Klinkt in mijn oren namelijk als defect maar dat is gebaseerd op precies nul ervaring met speakers die via SD card werken. Kan er in de handleiding van de speaker iig niets over vinden.
Dat zal vast wel by design zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

twix121 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:51:
[...]
Dat zal vast wel by design zijn.
Aannames maken niets duidelijk, schiet je niets mee op. Mailtje naar de fabrikant geeft duidelijkheid. Dat zou in dit geval sowieso mijn eerste stap geweest zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twix121
FeaR schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:59:
[...]

Aannames maken niets duidelijk, schiet je niets mee op. Mailtje naar de fabrikant geeft duidelijkheid. Dat zou in dit geval sowieso mijn eerste stap geweest zijn.
Had ik ook eerst in mijn gedachte, maar ik vermoed dat de fabrikant deze serie niet meer ondersteunt omdat die niet meer op hun site staat. Mijn tweede gedachte was om eerst op tweakers.net te vragen naar ervaringen van andere gebruikers, het is tenslotte een nl bedrijf. Maarja, ik zal nu maar eens proberen om contact op te nemen met de fabrikant omdat ik hier toch niet veel reacties krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:49
Anders even openmaken een een weerstand in serie met de speakers zetten. Beetje een beunhaas manier, maar als het werkt... :P

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Pagina: 1