Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Vraag
Alle reacties
Welk IP-adres heb je ingevuld bij Device?
Als het goed is staat daar het interne IP-adres van je computer, beginnend met 192.168.xx.yy
(Dit IP-adres hoef je trouwens niet te verbergen, dat is namelijk niet bereikbaar vanaf het internet
)
Als het goed is staat daar het interne IP-adres van je computer, beginnend met 192.168.xx.yy
(Dit IP-adres hoef je trouwens niet te verbergen, dat is namelijk niet bereikbaar vanaf het internet
Spel en typfouten voorbehouden
overal is IP adres 192.168.50.18FredvZ schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:36:
Welk IP-adres heb je ingevuld bij Device?
(Dit IP-adres hoef je trouwens niet te verbergen, dat is namelijk niet bereikbaar vanaf het internet)
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
oké bedanktNachoman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:10:
Dat ziet er goed uit😉
Heb zelf ook 2x asus ac68u met een zyxel modem van odido en dezelfde gamer profile methode gebruikt.
Lukte uiteindelijk niet voor mijn ftp server. Dus de asus routers in acces point mode gezet en poorten op de zyxel modem geforward.
Dit werkte wel.
Lukte uiteindelijk niet voor mijn ftp server. Dus de asus routers in acces point mode gezet en poorten op de zyxel modem geforward.
Dit werkte wel.
zal het onthouden zit ook aan denken om van ziggo naar odido als wij ooit glasvezel krijgen.Nachoman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:11:
Heb zelf ook 2x asus ac68u met een zyxel modem van odido en dezelfde gamer profile methode gebruikt.
Dit werkte wel.
Pagina: 1