Dag allen,
Met veel succes heb ik zo'n 8 jaar geleden een desktop samengesteld via deze site, en ben nu toe aan een upgrade. Ik ga een nieuwe computer bouwen en heb hiervoor de BBG gebruikt. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat het qua specs goed zit, echter wou ik even voor de zekerheid nagaan of ik niet wat vergeet om, na aanschaf, dit product direct in elkaar te zetten? Zijn er nog punten waar ik op moet letten of kan ik gewoon mijn schroevendraaier pakken en dit op een vrije dag in elkaar zetten?
Ik heb gebruik gemaakt van de gesuggesteerde upgrades in de BBG
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur heb ik al, voor de rest zal hij compleet nieuw zijn. Wellicht dat ik mijn oude 500gb SSD meeneem als dat kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart/processor die zeker nog jaren mee kunnen gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen additionele wensen
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op vraag; klopt het dat bij deze aankoop ik alles heb om een volledig systeem te bouwen? ZIjn er dingen die ik vergeten ben?
Ook nog nieuwschierig of ik beter ergens in mijn componenten een aanpassing kan doen.
Met veel succes heb ik zo'n 8 jaar geleden een desktop samengesteld via deze site, en ben nu toe aan een upgrade. Ik ga een nieuwe computer bouwen en heb hiervoor de BBG gebruikt. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat het qua specs goed zit, echter wou ik even voor de zekerheid nagaan of ik niet wat vergeet om, na aanschaf, dit product direct in elkaar te zetten? Zijn er nog punten waar ik op moet letten of kan ik gewoon mijn schroevendraaier pakken en dit op een vrije dag in elkaar zetten?
Ik heb gebruik gemaakt van de gesuggesteerde upgrades in de BBG
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur heb ik al, voor de rest zal hij compleet nieuw zijn. Wellicht dat ik mijn oude 500gb SSD meeneem als dat kan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart/processor die zeker nog jaren mee kunnen gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen additionele wensen
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op vraag; klopt het dat bij deze aankoop ik alles heb om een volledig systeem te bouwen? ZIjn er dingen die ik vergeten ben?
Ook nog nieuwschierig of ik beter ergens in mijn componenten een aanpassing kan doen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 223,- | € 223,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 EAGLE AX | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 519,- | € 519,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 67,09 | € 67,09 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 111,59 | € 111,59 |
1 | Voedingen | DeepCool PX850G | € 99,90 | € 99,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.329,38 |
[ Voor 15% gewijzigd door sheetka op 15-08-2024 17:56 ]