Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volgende software zal worden gebruikt:
Werk:
- Lokale SQL server installatie, databases, replicaties etc.
- SAP B1
- PowerBi desktop
- Standaard office apps
Privé
- Steam / games
- Foto's organiseren (weinig bewerking, gewoon lokale opslag)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting 1500 / 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Philips 34" 100hz curved monitor voor office gebruik, die zal dus nog even moeten meegaan, voorlopig wil ik nog niet investeren in een 'game' model.
Type: Philips 346E2CUAE/00
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Opslag: minimum 1 TB, voorkeur 2 TB wegens opslag van foto's. Momenteel zijn die 450GB groot.
- Grafisch: ik neig naar een 4080 kaart, ik weet niet waarom maar prestatie gewijs voor de komende 3-4 jaar zou dit meer dan voldoende moeten zijn. Van AMD ken ik niks op GPU vlak en het moet voor mij niet allemaal op high draaien of zoveel FPS etc, het mag natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee, met de hele Intel heisa (reeds voorbij?) weet ik totaal niet wat te kiezen op CPU gebied.
Ken er ook te weinig van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Stroomverbruik lig ik niet zo wakker van, koeling en een aangename tot stille kast qua geluid is dan wel weer leuker om te hebben.
- Wifi module, mag intern of extern met antenne"s zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Clean systeem, geen tot weinig RGB toestanden
- Systeem waar ik in de eerste 3 jaar niet moet naar omkijken.
- Nu een systeem samenstellen of wachten op de volgende gen? Release is voor mij onbekend.
- Systeem die ik kan laten bouwen op alternate.be of andere shop, ik ga er zelf niet aan beginnen
Volgende software zal worden gebruikt:
Werk:
- Lokale SQL server installatie, databases, replicaties etc.
- SAP B1
- PowerBi desktop
- Standaard office apps
Privé
- Steam / games
- Foto's organiseren (weinig bewerking, gewoon lokale opslag)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richting 1500 / 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Philips 34" 100hz curved monitor voor office gebruik, die zal dus nog even moeten meegaan, voorlopig wil ik nog niet investeren in een 'game' model.
Type: Philips 346E2CUAE/00
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Opslag: minimum 1 TB, voorkeur 2 TB wegens opslag van foto's. Momenteel zijn die 450GB groot.
- Grafisch: ik neig naar een 4080 kaart, ik weet niet waarom maar prestatie gewijs voor de komende 3-4 jaar zou dit meer dan voldoende moeten zijn. Van AMD ken ik niks op GPU vlak en het moet voor mij niet allemaal op high draaien of zoveel FPS etc, het mag natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee, met de hele Intel heisa (reeds voorbij?) weet ik totaal niet wat te kiezen op CPU gebied.
Ken er ook te weinig van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Stroomverbruik lig ik niet zo wakker van, koeling en een aangename tot stille kast qua geluid is dan wel weer leuker om te hebben.
- Wifi module, mag intern of extern met antenne"s zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
- Clean systeem, geen tot weinig RGB toestanden
- Systeem waar ik in de eerste 3 jaar niet moet naar omkijken.
- Nu een systeem samenstellen of wachten op de volgende gen? Release is voor mij onbekend.
- Systeem die ik kan laten bouwen op alternate.be of andere shop, ik ga er zelf niet aan beginnen