• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:50

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Ik vroeg mij af of hier beheerders van Citrix omgevingen zijn die het probleem hebben, dat het niet mogelijk is nieuwe citrix licenties aan te vragen of bestaande licenties te verlengen.
Volgens onze leverancier die wij gebruiken bij licentieproblemen (en deze bron) en eigen observatie middels contact met Citrix, zijn er bij Citrix problemen met betrekking tot de licentieportal.
We zijn nu namelijk al ruim 3 weken aan het wachten op een renewal van bestaande licenties, maar de portal werkt niet mee en telefonisch contact met citrix verloopt zeer moeizaam. Net of men niet wil mee werken.

Ik zoek dan ook mensen die dezelfde ervaring hebben op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Geen Citrix beheerder hier, maar ik zou wel gaan kijken naar de wereld na Citrix, want er zijn nogal wat geruchten dat hun on-premises product niet meer bestaat na dit decennium.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

nelizmastr schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 21:22:
Geen Citrix beheerder hier, maar ik zou wel gaan kijken naar de wereld na Citrix, want er zijn nogal wat geruchten dat hun on-premises product niet meer bestaat na dit decennium.
Zou je dat niet voor praktisch elke (software)leverancier kunnen zeggen? Zes jaar is een flinke periode...

Wie zegt dat een Microsoft of VMWare dan nog wel producten leveren die geschikt zijn voor een on-prem deployment?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquelineR
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 05-09-2024
Dag Eagle,

Wij kampen met hetzelfde probleem. Wij wachten inmiddels al een maand.
Na 27 dagen zijn de licenties wel verlengd, maar deze zijn nog altijd niet goedgekeurd.
Het contact met Citrix is een drama.

Is het bij jullie inmiddels opgelost?