Ik ben dus hevig aan het klooien geweest met winroute (zie mijn vorige topic een paar dagen geleden). Ik krijg hem maar niet aan de praat. Toen op advies van een van jullie NAT32 gedownd, maar dat werkt ook niet om de een of andere vage reden. Mijn vraag is dus:
Weet iemand een goed alternatief voor winroute dat:
1 bij voorkeur van NAT gebruik maakt
2 geen client software install nodig heeft, dus alleen installeren op de server (p75 16mb win95C)
3 eenvoudig in het gebruik is (of er moeten hele goede help files bij zijn)
4 eenvoudig te 'behouden'
is.
Ik zie uw ongetwijfeld zeer verdeelde reacties met veel (heel heel veel) hoop tegemoet
[edit]
PS: linux of een variant is ook geen optie, omdat ik er 1 geen verstand van heb, en 2 geen tijd heb om er verstand van te krijgen...
En ik weet dat deze vraag al eens eerder voorbij is gekomen, (lang leve de search), maar ik werd er niet veel wijzer uit...
[\edit]
Weet iemand een goed alternatief voor winroute dat:
1 bij voorkeur van NAT gebruik maakt
2 geen client software install nodig heeft, dus alleen installeren op de server (p75 16mb win95C)
3 eenvoudig in het gebruik is (of er moeten hele goede help files bij zijn)
4 eenvoudig te 'behouden'
Ik zie uw ongetwijfeld zeer verdeelde reacties met veel (heel heel veel) hoop tegemoet
[edit]
PS: linux of een variant is ook geen optie, omdat ik er 1 geen verstand van heb, en 2 geen tijd heb om er verstand van te krijgen...
En ik weet dat deze vraag al eens eerder voorbij is gekomen, (lang leve de search), maar ik werd er niet veel wijzer uit...
[\edit]