Alternatief voor winroute

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik ben dus hevig aan het klooien geweest met winroute (zie mijn vorige topic een paar dagen geleden). Ik krijg hem maar niet aan de praat. Toen op advies van een van jullie NAT32 gedownd, maar dat werkt ook niet om de een of andere vage reden. Mijn vraag is dus:

Weet iemand een goed alternatief voor winroute dat:
1 bij voorkeur van NAT gebruik maakt
2 geen client software install nodig heeft, dus alleen installeren op de server (p75 16mb win95C)
3 eenvoudig in het gebruik is (of er moeten hele goede help files bij zijn)
4 eenvoudig te 'behouden' ;) is.

Ik zie uw ongetwijfeld zeer verdeelde reacties met veel (heel heel veel) hoop tegemoet :)

[edit]
PS: linux of een variant is ook geen optie, omdat ik er 1 geen verstand van heb, en 2 geen tijd heb om er verstand van te krijgen...

En ik weet dat deze vraag al eens eerder voorbij is gekomen, (lang leve de search), maar ik werd er niet veel wijzer uit...
[\edit]

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik kreeg mijn internet share NIET lopen heb er 2 dagen opgezeten toen een vriend van me kwam met I share van Artisoft (weet geen url misschien www.artisoft.com). Het werkt fantastisch is makkelijk kan ook als proxy gebruiken en zeggen welke files ishare moeten gebruiken en welke niet. Een nadeel het moet wel op de client en de server worden gezet, kijk maar wat je ermee doet.

• bart1234
Onder het mom van: iets is beter dan niets, kan ik het wel eens gaan proberen.

Dan nog een opmerking: zou het zin hebben om win95C van die server af te rossen en er win98 1st ed (heb geen andere) op te zetten?? Dit omdat winroute wel goed werkte onder win98...

Maar iig bedankt!!

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Winproxy draait bij mij onder Windows NT4 Server.

Ik zou proberen Windows NT4 Workstation met winproxy te draaien. Of anders Freesco, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

www.winproxy.com

• bart1234
En weet je dan ook waar ik die zonder problemen kan 'registreren'?? Daar heb ik namelijk al eens probs mee gehad... Gaat ie vage meldingkjes geven enzo...

(ik vraag daarmee dus niet om een serial/crack/etc, maar alleen HOE die ZELF te VINDEN!!)

Enne... NT4 WS op 16mb ram?!?! P1 75mhz?!?!?!? ik zeg dat dat niet gaat werken...