Toon posts:

Brander is ineens pleite!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 1Ghz, met een 13,5Gb HD, een 20Gb HD en 3 cd-rom stations. 1 DVD, een normale cd-rom en een Plextor Brander.
Na een noodgedwongen format heb ik opnieuw Win ME erop gezet. De eerste paar dagen was er niks aan de hand, maar nu is ineens de Plextor verdwenen uit 'Deze Computer' maar staat ie nog wel in Configuratiebeheer - System. Hoe kan dit?? :?

En hoe krijg ik 'm daar terug??

Alvast bedankt!

Verwijderd

wat voor plex is het?? een 16/10/40??
dan zit ik met hetzelfde probleem en ik ben lang niet de enige, ik heb al een hoop meer mensen meegemaakt met hetzelfde probleem, maar niemand weet er echt een oplossing voor, als je handmatig opnieuw windows herstart, zal hij het waarschijnlijk wel doen.
het maakt volgens mij voor de rest niet uit of dma aan of uitstaat!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

moet je ff kijken of je hem terug kan zetten met tweak-ui :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:39

Jox444

Honestly....

Veilige modus -> Brander uit system ketsen -> gewoon opneiuw opstarten en als het goed is vind ME uhm dan weer.

Het is FRIET!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ook even je IDE drivers updaten, heeft bij mij ook geholpen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Druk de IDE kabel etc even aan, misschien is dat het

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 21:09 schreef Jox444 het volgende:
Veilige modus -> Brander uit system ketsen -> gewoon opneiuw opstarten en als het goed is vind ME uhm dan weer.
ehmm.....nou het eruit ketsen geen probleem, maar nu kan ie ineens de Plextor niet meer vinden! Krijg alleen maar [cd-rom-station] te zien in Systeem...
Zijn er ook drivers te krijgen daarvoor? Kan nl. niks vinden op www.plextor.com!

Misschien toch weer een format c: :'( (al had ik dat net gedaan)

PS. Waar vind ik die IDE-drivers btw?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

op de site van de makers van je moederbord :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
ehmmm......ik dacht dat een format c: wel zou helpen. Deed het in het begin ook wel....maar na het installeren van Nero 5.5.1.8 was m'n brander weer ineens pleite!!

Een bug in Nero misschien? Krijg 'm nu ook niet meer terug.. :'(

Verwijderd

K had het zelfde probleem zodra ik drivers van men line installeerde (liveware 3) van inet. K heb het opgelost door eerst de writer uit het sys te halen dan sys installeren en als laatste brander weer aansluiten..
Pagina: 1