Honeywell T6R koppelen aan homekit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:29
Vandaag is een nieuwe cv ketel geplaatst. Ik heb er gelijk een slimme thermosstaat bij genomen, initieel was dit een bosch nefit easycontrol, maar de monteur zei dat hij ook een kon plaatsten die niet aan de muur hoeft, dus het is een honeywell T6R geworden. Nu wil ik de honeywell koppelen aan homekit, op de doos staat dat dit kan en in de gebruiksaanwijzing ook, alleen op geen enkele manier lukt dit. Ik moet zeggen dat ik nog nooit iets met homekit heb verbonden, maar het zou vrij simpel moeten zijn. Er is geen code op de doos of in de gebruiksaanwijzing te vinden die je kan scannen, en dicht bij het apparaat houden als alternatief doet niks.

Online vind ik weinig, enkel dat er een code zou moeten zijn. Deze is er dus niet.
Iemand nog tips?

Beste antwoord (via drusloos op 15-08-2024 23:52)

• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Onder instellingen kun je ook Reset Homekit kiezen, dan krijg je een nieuwe code.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-8
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:38

V-8

Geen code aan de zijkant van de thermostaat zelf?

Tesla MYJ SR | 4.070WP Z/O + 2.100WP N/W | Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
V-8 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:31:
Geen code aan de zijkant van de thermostaat zelf?
Nergens op de thermosstaat zelf een code…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jj85
Toevallig deze week gedaan met een T6. Code werd op display weergegeven zodra ik probeerde te koppelen (vanuit Home Assistant)

• drusloos
jj85 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:16:
Toevallig deze week gedaan met een T6. Code werd op display weergegeven zodra ik probeerde te koppelen (vanuit Home Assistant)
Is die code nog op te roepen als hij al helemaal is geïnstalleerd? Ik moest hem koppelen aan de Resido app, daar heb ik volgens mij geen code voorbij zien komen

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jj85
Onder instellingen kun je ook Reset Homekit kiezen, dan krijg je een nieuwe code.
Pagina: 1