Hi! Eigenlijk een simpele vraag: ik ging net even onder de motorkap kijken van onze auto, heb er ongeveer een kwartiertje mee gereden, ik voelde toen aan een slang die echt voelbaar koud was (ik gok misschien wel 10 graden?) en ook een beetje condens had aan de buitenkant. Het is natuurlijk warm en vochtig buiten momenteel en als die slang koude (ik denk koel-)vloeistof vervoerd dan snap ik de condens wel. Maar vroeg me ineens af: waarom is die slang eigenlijk koud? Ik heb de airco wel aan binnen en buiten is het 24/25 graden, ik heb echt geen idee maar vroeg het me ineens af. Is dit dan de slang die zorgt dat m’n airco koel is? Wie kan het me uitleggen
het gaat om de slang op de foto tussen de rode pijlen (foto’s zijn niet mijn auto, is wat ik zo snel vond op internet).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jZZXgI7oaUHOCIVnjbtjG1YG.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/sswk15wISx0QwZlHASdshSsd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jZZXgI7oaUHOCIVnjbtjG1YG.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/sswk15wISx0QwZlHASdshSsd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bQ5SSB8jSD6GUFXS8dSDyRnH.jpg?f=user_large)