De ideale thuiswerkplek componenten (docking en headset)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:25

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Beste Tweakers,

Omdat ik stop bij mijn huidige WG, moet ik mijn Dell UD22 dockingstation inleveren. Bovendien moet ik ook na gaan denken over een nieuwe headset. Aangezien ik dit best wel een fijne dockingstation vond, overwoog ik eigenlijk om er zélf een aan te schaffen. Echter zijn er ook andere alternatieven die wat voordeliger zijn en tevens ook multi-inzetbaar. Zoals een Ugreen Hub. Deze hub kan ik volgens mij gebruiken om óók op te laden en als dat niet hoeft, gewoon 2 schermen koppelen.

Nu zijn voor mij de belangrijkste dingen dat ik 2 schermen kan koppelen en laden tegelijk. Bovendien moet hij eventueel makkelijk mee te nemen zijn. Zouden jullie dan inderdaad een Hub aanraden zoals ik linkte?

Dan voor wat betreft de headset; ik zal veel in meetings zitten. Ik hecht waarde aan muziek luisteren. Maar ook aan een prettige vergader-ervaring. Zelf gebruik ik op dit moment Apple Airpods Pro 2. Deze vind ik fantastisch werken voor muziek en voor vergaderen zijn ze ook goed te gebruiken. Tenminste, dat is wat ik tot op heden zelf ervaar. Zijn er betere keuzes op de markt? Nieuwe collega's hadden het bijvoorbeeld over Shokz. Dat schijnt wel behoorlijk wennen te zijn. Voor het sporten dan wel weer ideaal. Een on-ear headset is voor mij eigenlijk een no-go. Wat zijn op dit moment de praktische keuzes, niet al te groot/lomp?

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat is je budget?
Ik heb een thuiswerkbudget van €500 maar ik overweeg het zelf aan te schaffen.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op zich geen. Maar wel gedegen en bewezen merken zou ik prettig vinden. Jabra was tijden 'de shit' maar daar ben ik compleet uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk via Bluetooth. Headset zou ik wel willen kunnen koppelen aan 2 devices. Zowel telefoon als laptop.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Alle reacties

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:25

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Iemand wellicht wat tips?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic