Prijzen PVC leggen Bebo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:51
Ik was toevallig vorige week in de showroom van Bebo te Etten-Leur en wegens de drukte maar snel rechtsomkeer gemaakt. Toch vraag ik mij 1 ding af en misschien weet een van jullie dat wel:

Wat kost het bij hen om een PVC vloer te laten leggen inclusief egaliseren en plinten? Ik kan er letterlijk niets over vinden op hun website en ze zijn nu ook dicht wegens vakantie(s). Dus mocht iemand een idee hebben dan hoor ik dat graag.

Mijn laatste PVC vloer heb ik laten leggen inclusief egaliseren, plinten en de vloer zelf voor ongeveer 45 euro per m2, maar ik ben razend benieuwd waar hun het voor doen :)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik verwacht niet dat iemand daar iets zinnigs over kan zeggen aangezien het afhangt van het oppervlak, staat van de dekvloer, prijzen uit het verleden geven geen garanties voor prijzen nu etc

Ik zou na de vakantie maar terug gaan en dan niet weer snel vertrekken vóórdat je de gewenste informatie hebt :P

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Glenfiddich schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:44:
Ik verwacht niet dat iemand daar iets zinnigs over kan zeggen aangezien het afhangt van het oppervlak, staat van de dekvloer, prijzen uit het verleden geven geen garanties voor prijzen nu etc

Ik zou na de vakantie maar terug gaan en dan niet weer snel vertrekken vóórdat je de gewenste informatie hebt :P
Prijs van leggen hangt bij PVC niet echt af van het oppervlakte hoor. Vaak legt men voor 1 all-in prijs bijvoorbeeld 59 euro per m2 ( incl vloer, egaliseren etc ). Alleen ik kan er bij hun niets over vinden en ik wil niet nogmaals 35 minuten voor piet snot die kant op rijden.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwingyTwingy
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:29
CryptoNL schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:47:
[...]

Prijs van leggen hangt bij PVC niet echt af van het oppervlakte hoor. Vaak legt men voor 1 all-in prijs bijvoorbeeld 59 euro per m2 ( incl vloer, egaliseren etc ). Alleen ik kan er bij hun niets over vinden en ik wil niet nogmaals 35 minuten voor piet snot die kant op rijden.
Waarom niet even bellen met ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:12
Hangt ook van het type PVC af. Ik had in totaal 85 euro per m2 betaald voor een iets dikkere PVC. De dunste kan al (incl egaliseren) voor prijzen vanaf 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
TwingyTwingy schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:48:
[...]

Waarom niet even bellen met ze dan?
Allang gedaan, maar telefonisch niet bereikbaar nu. Heeft er iemand een PVC vloer bij hun gekocht inclusief legservice?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:24

Jrz

––––––––––––

CryptoNL schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:50:
[...]

Allang gedaan, maar telefonisch niet bereikbaar nu. Heeft er iemand een PVC vloer bij hun gekocht inclusief legservice?
En wat als je service/garantie nodig hebt.. dan kan je ze ook niet bereiken ;)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Jrz schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:56:
[...]

En wat als je service/garantie nodig hebt.. dan kan je ze ook niet bereiken ;)
Ze zijn gesloten wegens verbouwing en vakantie ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:32
CryptoNL schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:47:
[...]

Zeker wel. Groter oppervlaktes zijn goedkoper. Want voorbereiding, 2x aanrijden kost net zoveel werk voor een klein als groot oppervlak.

Prijzen kunnen nogal variabel zijn afhankelijk van de vloer, voorwerk, locatie, etc. dus snap werkelijk niet wat je wil bereiken met dit topic. Bel ze als ze terug zijn.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
LED-Maniak schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:03:
[...]

Zeker wel. Groter oppervlaktes zijn goedkoper. Want voorbereiding, 2x aanrijden kost net zoveel werk voor een klein als groot oppervlak.

Prijzen kunnen nogal variabel zijn afhankelijk van de vloer, voorwerk, locatie, etc. dus snap werkelijk niet wat je wil bereiken met dit topic. Bel ze als ze terug zijn.
Niet mijn ervaring. Heb 65m2 laten leggen kortgeleden en of dat nu 80 was geweest of 45 dat had niks uitgemaakt in de prijs.

Uiteraard ga ik ze volgende week bellen maar ik kan mij niet voorstellen dat niemand ervaringen bij ze heeft gezien hun duizenden recensies.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-07 15:41
CryptoNL schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

Niet mijn ervaring. Heb 65m2 laten leggen kortgeleden en of dat nu 80 was geweest of 45 dat had niks uitgemaakt in de prijs.

Uiteraard ga ik ze volgende week bellen maar ik kan mij niet voorstellen dat niemand ervaringen bij ze heeft gezien hun duizenden recensies.
Waar baseer je dan op dat dit niks had uitgemaakt? Had je eerst een offerte voor meer of minder m²? Of is dat simpelweg wat de verkoper destijds riep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Krijnemans schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:27:
[...]

Waar baseer je dan op dat dit niks had uitgemaakt? Had je eerst een offerte voor meer of minder m²? Of is dat simpelweg wat de verkoper destijds riep :)
Ik had inderdaad eerst een andere offerte voor de tweede verdieping erbij, scheelde 0,0 qua prijs. Maar goed lichtelijk offtopic :P

SiberischeHusky Shepsky

• josefine
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 22-07 12:38
[...]

Wat was de prijs? Hun restpartijen zijn extreem goedkoop, laten leggen was duur. Daarom regelde ik destijds iemand via werkspot

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:44
[...]

Toch wens ik je veel succes om PVC te laten leggen in je toilet van 1,5m² voor €45/m². :P Voor €67,50 komen ze waarschijnlijk niet eens voorrijden.

Er zal ergens een omslagpunt zitten waar de oppervlakte toch van invloed is. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1