Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoonlief is de overstap aan het maken van console-gaming naar PC gaming en daarom gaan we samen een nieuw systeem bouwen. Voor hem nu veel Fortnite maar over een jaar ongetwijfeld ook CoD-achtige games. Ik zelf speel regelmatig een spelletje (FarCry met name) maar wil ook 'normaal' Office-/thuiswerk kunnen doen en wat klooien met foto's en video's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Excl monitor tussen de 1500 en 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niets meel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een qua omvang beperkt systeem dat op het bureau past. Geen grote towers. En zooenlief wil RGB, vind ik prima zolang ik het maar kan uitschakelen. En waterkoeling lijkt me wel een keer leuk om te bouwen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen alle componenten bij elkaar, past de videokaart in de kast? En welke koeling raden jullie me aan; ik heb 2 AIO's en 1 luchtkoeling toegevoegd. Heb ik bij deze AIO's/luchtkoeling nog extra fans voor de kast nodig?
Een zwart systeem met dezelfde kast is ook een optie, maar dan uiteraard andere kleur AIO/koeling
Zoonlief is de overstap aan het maken van console-gaming naar PC gaming en daarom gaan we samen een nieuw systeem bouwen. Voor hem nu veel Fortnite maar over een jaar ongetwijfeld ook CoD-achtige games. Ik zelf speel regelmatig een spelletje (FarCry met name) maar wil ook 'normaal' Office-/thuiswerk kunnen doen en wat klooien met foto's en video's
Wat mag het systeem gaan kosten?
Excl monitor tussen de 1500 en 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niets meel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten heb ik nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een qua omvang beperkt systeem dat op het bureau past. Geen grote towers. En zooenlief wil RGB, vind ik prima zolang ik het maar kan uitschakelen. En waterkoeling lijkt me wel een keer leuk om te bouwen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen alle componenten bij elkaar, past de videokaart in de kast? En welke koeling raden jullie me aan; ik heb 2 AIO's en 1 luchtkoeling toegevoegd. Heb ik bij deze AIO's/luchtkoeling nog extra fans voor de kast nodig?
Een zwart systeem met dezelfde kast is ook een optie, maar dan uiteraard andere kleur AIO/koeling
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650M-PLUS WIFI | € 196,- | € 196,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB GDDR6 | € 614,76 | € 614,76 |
1 | Behuizingen | ASUS Prime AP201 Tempered Glass Wit | € 82,44 | € 82,44 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Halo White | € 37,90 | € 37,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB Wit | € 85,99 | € 85,99 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 240 RGB Wit | € 145,- | € 145,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 117,09 | € 117,09 |
1 | Voedingen | DeepCool PX850G | € 99,90 | € 99,90 |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 4TB | € 278,81 | € 278,81 |
Totaal | € 2.026,89 |