Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 07:36
Beste Tweakers,

De telefoon van mijn dochter is niet meer toegankelijk, dwz hij start op, pincode ingeven van sim en toestel en je zit in Android. Tot zover gaat het goed. Maar apps openen gaat niet, ik kan instellingen openen maar (bijna) niets aanpassen.

Wat is er gebeurd? Het gaat om een Poco X6 Pro 5G 12Gb. Ze heeft de mogelijkheid 'dubbele app's' gebruikt en weer terug gezet omdat het niet zo fijn werkte zoals zij dacht. Na het terug zetten naar normaal opnieuw opgestart (dat moest) en daarna deed ie niet meer wat ie zou moeten doen.

Telefoon aan de pc gehangen via de usb kabel, Windows 11 geeft geluid dat er iets wordt aangesloten maar geen melding of telefoon zichtbaar in verkenner. Op de telefoon wel de usb melding, niets doen, foto's overzetten of bestanden verplaatsen (of zoiets). Geen enkele optie doet iets. De telefoon laad wel op.

Drivers opgezocht voor deze telefoon, geïnstalleerd maar geen succes.

Mi phone manager geïnstalleerd op de pc, helemaal in het Chinees maar met Translate gekeken, herkent de telefoon maar verder kan ik er niks mee.

De foto's zijn heel belangrijk maar ze had Google backup niet aan staan... Beetje dom...

Dus de vraag is Wat nu? Is er een manier om zelf via pc de foto's van de telefoon af te halen?

Ik hoop dat jullie mij (en m'n dochter) kunnen helpen.

Mvrgr.

Nossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:17

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Staat er geen parent control of child mode aan?

Is er een beheerders account toegevoegd aan de telefoon, klinkt beetje als of die onder beheer staat omdat je niks kunt aanpassen in de instellingen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-10 21:37

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Werken nieuwe apps die je installeert wel?
Dan zou je AnyDesk kunnen installeren om op afstand toegang tot de telefoon te krijgen?

En kun je wel in het settings menu? Dan kun je proberen om ontwikkelaarsopties in te schakelen en op die manier via ADV te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nossie63
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 07:36
Ik kan geen enkele app openen, ik zie ook het Google account niet. Als ik bij instellingen zoek naar Google zie ik google, Spraakherkenning en -synthese van Google en Licenties voor systeemupdates van Google Play. De eerste doet niets, de tweede kan ik wel doen maar niets dat kan helpen en bij de laatste zie ik veel opties zoals ADBd, Ad Services, Android Runtime enz. Als ik iets aan tik krijg ik de melding 'Er is een probleem bij het laden van de licenties'.

Ik kan dus ook geen nieuwe app's installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:05
Heb je toegang tot een oude Windows 10 PC? Soms werkt dat wel als het onder 11 niet werkt

Verder, je zou nog kunnen kijken of je in veilige modus de telefoon kan opstarten:
https://support.google.com/pixelphone/answer/2852139?hl=en