Review aanpassen lukt niet omdat advertentie niet meer besta

Pagina: 1
Acties:
  • 701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 19:09
Hallo,

Ik heb nu al enig tijd geleden een review geplaatst voor een medetweaker. Die had toen de tijd geen reviews, ik heb een gokje genomen en had toen een mooie deal en heb dat geplaatst in een review voor de volgende tweaker.

Helaas is de kwaliteit daarna blijkbaar vlot omlaag gegaan, maar zijn er medetweakers welke gewicht hangen aan mijn positieve review en daardoor een vervelende ervaring hebben opgedaan.

Ik zou graag mijn review willen aanpassen met een prefix als: "Let op: Na mij lijkt Tweaker minder netjes te zijn handelen". Iets beter verwoord, maar zoiets. Ik vind het vervelend dat mijn 'gewicht' in de review mensen op het verkeerde been zet.

Ik kan het echter niet aanpassen, want als ik op het potloodje klik krijg ik "De advertentie voor deze rating werd niet teruggevonden".

Hoe kan ik deze alsnog aanpassen? Ik ga de rating etc laten staan (toen was het ook gewoon prima), ik wil er slechts een prefix bij. Als dit door een mod moet, DM maar dan zal ik de review + prefix antwoorden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn.C.V op 14-08-2024 14:20 ]

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
Iemand?

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 20:04
Met risico dat ik op de vingers getikt word omdat ik (ga ik dan even van uit) niet een partij ben die hier direct in betrokken is:

Persoonlijk zou ik er niet al te veel aan tillen. Je eigen ervaring met die persoon was positief op dat moment, dat is ook wat je beoordeelde. Zou rot zijn als je, met het schrijven van je eigen review, elke mogelijke invalshoek zou moeten meenemen vanwege anderen die al dan niet positieve ervaringen hadden. Jij had goede ervaringen, anderen niet, jouw taak is niet om andermans ervaringen te beoordelen.

Overigens een nobel streven wat je probeert, maar is dat daadwerkelijk uit te voeren uiteindelijk? Moet je zelf al je geschreven reviews bij elkaar gaan zoeken en dan ook nog eens per review gaan kijken of anderen ondertussen andere ervaringen hebben? En stel dat je dit doet, wat als het gedrag weer verandert? Misschien dat de "oplossing" al dichterbij is dan je dacht: de V&A score neemt puur de beoordelingen van (ik dacht) de laatste 12 maanden mee om te zorgen dat oude reviews niet te veel ruis veroorzaken omdat iemand zich ondertussen anders gedraagt dan toen.

Mensen die handelen hebben zelf ook een informatieplicht om eventuele teleurstelling of zelfs fraude te voorkomen, dus ze hebben gewoon alle beschikbare informatie zelf in te nemen om dan te beoordelen of zij de mogelijke (kans op) problemen te overzien vinden. Dan zullen ze in ieder geval gewoon hoogstwaarschijnlijk tot dezelfde conclusie komen die jij nu direct in je beoordeling probeert toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
stuiterveer schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 14:50:
Met risico dat ik op de vingers getikt word omdat ik (ga ik dan even van uit) niet een partij ben die hier direct in betrokken is:

Persoonlijk zou ik er niet al te veel aan tillen. Je eigen ervaring met die persoon was positief op dat moment, dat is ook wat je beoordeelde. Zou rot zijn als je, met het schrijven van je eigen review, elke mogelijke invalshoek zou moeten meenemen vanwege anderen die al dan niet positieve ervaringen hadden. Jij had goede ervaringen, anderen niet, jouw taak is niet om andermans ervaringen te beoordelen.

Overigens een nobel streven wat je probeert, maar is dat daadwerkelijk uit te voeren uiteindelijk? Moet je zelf al je geschreven reviews bij elkaar gaan zoeken en dan ook nog eens per review gaan kijken of anderen ondertussen andere ervaringen hebben? En stel dat je dit doet, wat als het gedrag weer verandert? Misschien dat de "oplossing" al dichterbij is dan je dacht: de V&A score neemt puur de beoordelingen van (ik dacht) de laatste 12 maanden mee om te zorgen dat oude reviews niet te veel ruis veroorzaken omdat iemand zich ondertussen anders gedraagt dan toen.

Mensen die handelen hebben zelf ook een informatieplicht om eventuele teleurstelling of zelfs fraude te voorkomen, dus ze hebben gewoon alle beschikbare informatie zelf in te nemen om dan te beoordelen of zij de mogelijke (kans op) problemen te overzien vinden. Dan zullen ze in ieder geval gewoon hoogstwaarschijnlijk tot dezelfde conclusie komen die jij nu direct in je beoordeling probeert toe te voegen.
Ja je hebt gelijk hoor. Ik voel me gewoon een beetje lullig dat er mensen nu een slechte ervaring hebben omdat ik heb gezegd dat t goed is. Ik snap dat dat niet mijn verantwoordelijkheid is, maar iets met verbeter de wereld, bezig met jezelf.

Complimentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Hiervoor de review aanpassen zou niet helemaal correct zijn aangezien jij wel gewoon een goede ervaring hebt gehad. Het is vervelend wel dat andere een mindere ervaring hebben, dat zal dan ook in de reviews zichtbaar worden.

Kun je mij wel even het profiel van de betreffende user sturen via DM? Dan ga ik wel even kijken wat deze problemen zijn en of er ingrijpen vanuit onze kant wellicht nodig is.

200 fish found!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er is helaas geen reactie meer gekomen zo te zien. Ik ga het topic daarom sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.