Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. games zoals CoD, Cyber Punk en ik speel graag MMO's
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 3000 euro inclusief beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niets gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In prinicpe alles voor een nieuw syteem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Fractal kast die ik gekozen heb heeft wel een voorkeur aangezien de PC in de woonkamer staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB niet belangrijk, moet niet de luid zijn.
Ga je overklokken?
Zal in het begin standaard draaien, later misschien overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop hier, mbv de BGG, een systeem samengesteld te hebben waarmee ik de komende jaren op goed niveau kan gamen. Ben zelf niet super technisch aangelegd en heb zoveel gelezen de afgelopen weken dat ik zeker wil zijn dat ik de goede keuzes gemaakt heb. Is alles compatibel met elkaar, geen bottle necks en is het goed genoeg om de komende jaren goed te kunnen gamen?
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. games zoals CoD, Cyber Punk en ik speel graag MMO's
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 3000 euro inclusief beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niets gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In prinicpe alles voor een nieuw syteem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Fractal kast die ik gekozen heb heeft wel een voorkeur aangezien de PC in de woonkamer staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB niet belangrijk, moet niet de luid zijn.
Ga je overklokken?
Zal in het begin standaard draaien, later misschien overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop hier, mbv de BGG, een systeem samengesteld te hebben waarmee ik de komende jaren op goed niveau kan gamen. Ben zelf niet super technisch aangelegd en heb zoveel gelezen de afgelopen weken dat ik zeker wil zijn dat ik de goede keuzes gemaakt heb. Is alles compatibel met elkaar, geen bottle necks en is het goed genoeg om de komende jaren goed te kunnen gamen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650-A GAMING WIFI | € 204,01 | € 204,01 |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4080 SUPER 16GB OC LED TF VERTO | € 1.052,95 | € 1.052,95 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Monitors | LG UltraGear 32GR93U-B Zwart | € 548,- | € 548,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 119,90 | € 119,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 237,99 | € 237,99 |
Totaal | € 2.846,64 |