Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Kunnen jullie me helpen?
Onlangs kwam er een monteur over de vloer van Vattenfall om een digitale meter voor warmtenet te installeren. Prima kerel. Hij vroeg of hij mocht klagen, ik zei vooruit.

De airco bij jullie huis hangt veel te dicht tegen de muur. Ze hebben veel te korte beugel gebruikt. Dit komt de koel capaciteit niet ten goede en je verbruikt extra veel stroom. Als ik je een advies mag geven dan zou ik de installateur hier op wijzen.

Dus ik een mailtje naar het bedrijf wat de airco opgehangen heeft. Die geeft als antwoord dat er maar 10 cm nodig is, met een foto van installatie handleiding. Mijn airco hangt 13 cm van de muur. Ze hebben een 46 cm beugel gebruikt. Voor 60 excl btw kan ik een 55cm beugel krijgen wat naar hun inzien niet nodig zou zijn.

Ze hebben zich aan de installatie handleiding gehouden dus daar kan ik ze niet op aanspreken.

Wat denken jullie is het verstandig om 75€ uit tegeven voor die 9cm extra vrije ruimte achter de airco? Verdien ik die ooit terug(heb zonnepanelen). Neemt de resonantie dan ook niet extra toe? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsH77loPM74_X1p5S02B-viwMGA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DMXaC4ahU4BquTnisjfaZQXS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckUiYA4rh3yV_Bi1G9ZhW-k-0zA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6lG7FSCTSRt9EDn3glCadUt1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1s8COswel3eqmcoIlbY8L5TwEY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kp1IgwvSXCGx5Z8bo7NIBbgJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Waarom zou je een opmerking uit de losse pols zwaarder laten wegen dan een installatiehandleiding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:13

martijn v o

Certified by Enphase.

airco hangt prima zo, lijkt wel of er een knik in de leiding zit in de hoek, of is dat alleen de isolatie?

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
hangt prima. en zou het lekker laten hangen
mijn buitenunit staat ook 10cm van mijn wand in het tuinhuisje, het is geen probleem/wordt geen probleem/ik maak er ook geen probleem van

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga het lekker zo laten. Hij werkt overigens prima, heerlijk die koelte binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 19:07
Rukapul schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:18:
Waarom zou je een opmerking uit de losse pols zwaarder laten wegen dan een installatiehandleiding?
Op de 1e foto lijkt het zeker zo , alleen ze zeggen niet voor niets meten is weten ( als je weet wat je meet 😅 ) .

Zou eerder vragen waarom ze de boel niet netjes afgetaped hebben .
Het is trouwens wel een mooi opstapje geworden voor het dievengilde naar dat raampje of ' lijkt ' dat ook maar zo 🤓 en is t raam slechts 10x10cm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid; waarom hangt ‘ie überhaupt? Bigfoots lijken me veel logischer op deze locatie?
Pagina: 1