Sinds kort maak ik gebruik van een redirect (van www.valtherboys.nl naar members.home.nl/bertdeen/valtherboys) Nu duurt het een eeuwigheid voordat de site is opgebouwd, zowel met de oude als de nieuwe url. Heeft iemand van jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Zelfde stelling..ik heb net een nieuw dak, nu regent het elke keer buiten, weet iemand waardoor dat komt ?
Goed nieuws, het komt niet door de doorverwijzing.
Waardoor het wel komt ? kan van alles zijn,
overbelasting van computer, netwerk, etc.. etc.. etc..
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
@Home webspace is de afgelopen twee weken on and off slecht/niet bereikbaar.
Hey, je moet wat als de mailserver het een keer wel doet, niet?
De laatste tijd is het hier een crime met @home: dan www niet, dan news niet, dan mail niet, dan webspace niet, dan weer geen verbinding, dan dhcp niet, dan dns niet...tis echt hopeloos (maar nooit alles tegelijk). Ging die d'r maar eens gewoon helemaal onderuit dan konden we tenminste nog es wat poen uitslepen!
Hey, je moet wat als de mailserver het een keer wel doet, niet?
De laatste tijd is het hier een crime met @home: dan www niet, dan news niet, dan mail niet, dan webspace niet, dan weer geen verbinding, dan dhcp niet, dan dns niet...tis echt hopeloos (maar nooit alles tegelijk). Ging die d'r maar eens gewoon helemaal onderuit dan konden we tenminste nog es wat poen uitslepen!
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Volgens mij ligt @Home er alweer uit. Ik kan tenminste niet op de site komen.Op dinsdag 11 september 2001 15:41 schreef s3mt3x het volgende:
@Home webspace is de afgelopen twee weken on and off slecht/niet bereikbaar.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
mailtje zojuist verstuurd naar support@home.nl
L.S.
De afgelopen twee weken is de @Home webspace niet of nauwelijks bereikbaar. Ik heb dit geconstateerd omdat ik mijn eigen website http://members.home.nl/these-days niet of nauwelijks kan kan bereiken. De gemiddelde downtime is momenteel minimaal 50% (hoewel memebers.home.nl wel te pingen valt, krijg ik geen http response).
De telefonische helpdesk raadde mij aan hierover per mail contact op te nemen, aangezien de wachttijden voor de technische helpdesk (zoals gewoonlijk) extreem lang waren/zijn. Bovendien had de medewerker nog niet eerder een klacht ontvangen over dit probleem, hoewel ik bij overleg met andere @home abonnees meerdere mensen gesproken heb met hetzelfde probleem. Frappant dus dat de helpdesk medewerkers nog van niets wisten!
Voorts zou ik nog willen opmerken dat de FTP server waar content voor webspace naartoe uploaded wordt erg vaak de verbinding verbreekt en een bijzonder korte time-out hanteert. Vreemd, als je bedenkt dat ik binnen hetzelfde serverpark opereer (hoogstwaarschijnlijk gelieerd aan de kwaliteit van de FTP server en zijn configuratie). Dit specifieke probleem bestaat overigens al meer dan een half jaar, en is helaas tot nog toe niet opgelost.
Ik verzoek jullie vriendelijk dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en nu alvast een melding te plaatsen op de storingspagina (waar dit soort meldingen uiteraard thuishoren), waarbij het ook aardig zou zijn om voor de verandering eens te vertellen wat de oorzaak van het probleem is. Zoals de perikelen rond de NS momenteel al aangeven zijn klanten eerder geneigd loyaal te blijven als de reden van een storing hen duidelijk wordt gemaakt. Minder cryptische omschrijvingen ("De storing is opgelost") en degelijker communicatie naar de clientele toe is absoluut aan te raden!
Ik ga er dan ook vanuit dat dit mailtje niet onbeantwoord zal blijven.
Met vriendelijke groet.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Pagina: 1